הופסקה ההתקשרות עם הקבלן שהפעיל את המדחנים בבאר שבע. הסוגיה עלתה ונבחנה מספר פעמים בדו"חות מבקר העירייה.
בנוסף, בדוח המבקר טופלו נושאים כמו חשיבות הסדרי התנועה והצורך להוסיף מקומות חנייה במרכזים העירוניים, נפח התנועה, המינוע והיקף הפעילות בכל תחומי החיים.
1 צפייה בגלריה
(מדחן בבאר שבע, צילום: הרצל יוסף)
בדו"ח הביקורת של מבקר העירייה אבי פוגל, לשנת 2019, שנדון במועצת העירייה, נבדק הליך התשלום והבקרה המתבצעים במדחנים המוצבים בעיר.
הביקורת בחנה את הנושאים הבאים: בחינת עמידת הקבלן בסעיפי החוזה (מכרז פומבי מס' 34/2005), בדיקת שלמות הכנסות העירייה, בקרות על הגבייה והטיפול בתקלות.
קראו גם:
מדו"ח המעקב עולה, כי הקבלן לא עמד בתנאים שנקבעו עמו בחוזה ההתקשרות והומלץ להסדיר עמו את העבודה, לאכוף את תנאי ההסכם ולגבש נהלי עבודה. גזבר העירייה מסר לביקורת עוד ב-2017 , כי נערכו מספר שינויים בהסכם ההארכה מול הקבלן על מנת שיותאם לצרכי העירייה, אך עם זאת, הקבלן לא עמד בתנאי ההארכה, זאת ועוד, הוצא לו מכתב התראה ואף הוטלו עליו קנסות בסכומים משמעותיים.
על פי הדו"ח, הקבלן המשיך בשורה של הפרות ובעקבות כך העירייה הוציאה לו מכתב באמצעות הלשכה המשפטית להפסקת ההסכם ולסיום ההתקשרות לאלתר. בשורה התחתונה, ממצאי המבקר עולה, כי הליקויים תוקנו, וכאמור בעקבות הפרות ההסכם על ידי הקבלן הופסקה ההתקשרות עימו.
ראש העירייה רוביק דנילוביץ' הגיב למבקר נושא זה: "כפי שצויין בדו"ח המבקר, העירייה פעלה לתיקון הליקוי - הליקוי תוקן במלואו".
לכל העדכונים – חדשות באר שבע