מחר (חמישי ה-17.6) ייערך בבאר שבע אירוע מצעד הגאווה. המשטרה הודיעה על היערכות מרבית הכוללת שוטרים גלויים וסמויים כחלק ממערך השמירה על הביטחון ןהתנועה.
2 צפייה בגלריה
מצעד הגאווה בירושלים 2021
מצעד הגאווה בירושלים 2021
מצעד הגאווה בירושלים 2021
(צילום: עמית שאבי)
המצעד ינוע במסלול הרחובות ביאליק- המשחררים- שז"ר- מנחם בגין וסיומו ברחבת עיריית באר שבע.
לצורך קיום הצעדה ייסגרו החל מהשעה 16:00 ועד לסיום האירוע, עפ"י מקטעי הפעילות מפגשי הרחובות:
מקטע ביאליק מרח' בן יהודה עד רח' בזל
מקטע המשחררים ייסגר מרח' יהודה הלוי עד שד' רגר
מקטע שז"ר ייסגר משד' רגר עד רח' הנרייטה סאלד
מקטע רח' השלום ייסגר מרח' גולומב עד רח' מנחם בגין
מקטע רח' אוסישקין ייסגר מרח' מונטיפיורי עד רח' המשחררים
מקטע רח' רגר ייסגר מרח' ווייצמן עד רח' וינגייט
לא תותר הכנסת כלי נשק, כלי זכוכית, אופניים חשמליים ואלכוהול למתחם הצעדה והאירוע. לא תותר חניית כלי רכב בציר הצעדה, הציבור מתבקש לפנות את כלי הרכב החונים מבעוד מועד.
ייתכנו עומסים ושיבושי תנועה ברחובות הסמוכים, והציבור מתבקש להישמע להנחיות השוטרים, ובכל מקרה מעורר חשד יש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל.
2 צפייה בגלריה
מצעד הגאווה בירושלים 2021
מצעד הגאווה בירושלים 2021
מצעד הגאווה בירושלים 2021
(צילום: עמית שאבי)
גם במד"א מוכנים וערוכים לאבטח רפואית את המצעד. מד"א פועל בתיאום עם משטרת ישראל, עיריית באר שבע ומארגני המצעד. לאורך כל המסלול מרחוב ביאליק ודרך הרחובות המשחררים, שז"ר, מנחם בגין ועד סיומו ברחבת עיריית באר שבע יהיו פרושים צוותי מד"א, הכוללים אמבולנסים, ניידת טיפול נמרץ, אופנועי מד"א וחוליות רגליות של מגישי עזרה ראשונה, אשר יאבטחו רפואית את הצועדים.
קראו גם:
במד"א פונים למשתתפי המצעד, ומבקשים מהם להצטייד בכמות מספקת של מים ולהרבות בשתייה, להתמגן בקרם הגנה מהשמש ולהימנע מצריכת יתר של אלכוהול.
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "צוותי מגן דוד אדום בבאר שבע ערוכים למצעד הגאווה בעיר, בתיאום מלא עם כלל כוחות הביטחון והגורמים הרלוונטיים. זאת, על מנת לתת מענה רפואי מהיר ומקצועי על פי הצורך. אני קורא למשתתפי המצעד לא להסס לפנות לחובשים ולפראמדיקים של מד"א הפרושים בשטח, ובנוסף, להוריד את יישומון "מד"א שלי", בעזרתו ניתן במידת הצורך, להזעיק בלחיצת כפתור את צוותי מד"א שיזהו את מיקומכם המדויק".
לעדכונים - חדשות באר שבע