על כוס בירה ובאווירה טובה, סטודנטים באו לשמוע על הזדמנויות דיור ותעסוקה בבאר-שבע וסביבותיה לאחר סיום התואר יזכו לליווי וייעוץ.
2 צפייה בגלריה
האירוע בבר גיורא באר שבע
האירוע בבר גיורא באר שבע
האירוע בבר גיורא באר שבע
(צילום: תנועת אור)
בבר הסטודנטים בר גיורא בשכונה ד' בבאר-שבע התקיים ערב מיוחד (בסוף השבוע) אליו הגיעו נציגים מתנועת 'אור' ליישוב הנגב והגליל, אגודת הסטודנטים מאויברסיטת בן גוריון ומכללת ספיר, סטרט-אפ ומרכז לאודר, כדי להציג לסטודנטים הלומדים בעיר, את כל ההזדמנויות והאפשרויות שמחכות להם בדרום גם לאחר התואר.
על כוס בירה ובאווירה טובה, נציגי תנועת 'אור', הציגו בפני הסטודנטים את ההתקדמות והפיתוח שחווה הנגב והדרום במהלך השנים האחרונות והתנופה בתחומי המגורים, התעסוקה והקהילה. מלבד תנועת 'אור', הגיעו גם נציגים של ארגונים תעסוקתיים שהציגו את הזדמנויות תעסוקה בדרום, זאת לצד ארגונים קהילתיים שהציעו לחבר אותם לקהילות צעירות במקומות בהם יחליטו להשתקע בהתאם לאופיים.
קראו גם:
בנוסף, הוצגו בפני הצעירים הזדמנויות דיור לצד טווחי מחירים בערי הנגב החל מבאר-שבע, דרך דימונה ועד אופקים ושדרות, כל אלו לצד קיבוצים וישובים קטנים ברחבי הדרום ששעריהם פתוחים לקליטה של תושבים חדשים. כל צעיר שיבחר לעשות את הצעד ולעבור לגור בנגב, יזכה לליווי צמוד של תנועת 'אור' לישוב הנגב והגליל שתעניק יעוץ והכוונה לאורך כל תהליך המעבר, החל מדיור ועד לתעסוקה וקהילה.
2 צפייה בגלריה
האירוע בבר גיורא באר שבע
האירוע בבר גיורא באר שבע
האירוע בבר גיורא באר שבע
(צילום: תנועת אור)
מנהל מרכז המידע של תנועת 'אור', רז סופר, אמר:"הסטודנטים שחיים ונושמים את הנגב כבר שנים, מבינים שהעתיד שלהם נמצא כאן בדרום. במהלך העשור האחרון הנגב התקדם בצורה מטאורית בכל תחומי החיים: תעסוקה איכותית, דיור בר השגה וקהילה שכיף להיות חלק ממנה".