זוג גברים גאה מהאזור חי באהבה גדולה למעלה מעשור וחלק רכוש רב משותף, כולל בית רחב ידיים שנרכש על ידי שניהם באופן שווה.
2 צפייה בגלריה
אהבה גדול שהסתיימה
אהבה גדול שהסתיימה
אהבה גדול שהסתיימה
(צילום: shutterstock)
השניים חיו כמו זוג יונים, וכדי למסד את הקשר ביניהם ערכו מסיבת חתונה מפוארת וגדולה למכריהם. כיצד יציאה משותפת לטיול פירקה את החבילה וגרמה למתיחות גדולה?
השניים עסקו בתחום העיצוב וביתם המשותף נראה בהתאם. חייהם היו מושא להערצה לסביבתם ותמיד נתנו אותם כדוגמא לזוג מוצלח ויציב.
קראו גם:
חבריהם הרבים הרבו להתארח בביתם באופן קבוע, והם היו אנשי סוד שידעו תמיד לתת עצה טובה. הם מיצו את החיים עד תום ונהגו לטייל בכל סוף שבוע ובכל הזדמנות בקבוצת מטיילים קבועה מהקהילה.
לאחד הטיולים הצטרף אדם חדש, ואחד מבני הזוג ניהל איתו שיחה קולחת לכל אורכו. בשלב הבא הוא הוזמן לביתם לארוחת ערב, והקשר עם הבחור החדש הלך התהדק, אבל רק עם אחד מהם.
כעבור זמן מה הודיע אחד הצדדים לבן זוגו שהוא צריך לדבר איתו על משהו רציני והטיח בפניו: "הקשר איתך הסתיים. אני מאוהב בבחור שהיכרנו בטיול ולשמחתי זה הדדי. אני מעוניין שנסיים את הקשר בינינו בצורה יפה ומכובדת, נחלק את הרכוש המשותף שווה בשווה, וכל אחד יפנה לדרך חדשה".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
בן זוגו, שנפגע עד עמקי נשמתו, סירב לקבל את רוע הגזירה והמשיך בשגרת החיים המשותפים, למרות שנתבקש לעזוב את הבית ולסיים את הקשר.
באחד הימים הבאים הוא חזר הביתה מהעבודה והופתע לגלות בביתו דייר חדש - הבחור מהטיול, שעבר לגור בדירה. באותו הרגע הוא הבין שהקשר באמת הסתיים ופנה אליי כדי שאסייע לו לסיים את הקשר האומלל בדרך המשפטית הטובה והמהירה ביותר.
הצעתי לו לעזוב את הבית ולשכור באופן זמני דירה אחרת כדי לחסוך את ההתמודדות הרגשית הכרוכה בחיים משותפים עם בן זוגו לשעבר ועם החבר החדש שלו שהפך לדייר לא רצוי בביתו.
במקביל, הגשתי תביעות לפירוק שיתוף לגבי הרכוש המשותף, לסילוק יד, לקבלת דמי שימוש בגין שהותו של החבר החדש בבית המגורים המשותף ובגין השכירות.
לאחר הגשת התביעות הבינו שני הצדדים שאין להם ברירה ויהיה עליהם להסדיר את חלוקת ענייני הרכוש והכסף ביניהם.
ואכן, השניים חתמו על הסכם לפיו צד אחד ירכוש את זכויות המגורים בדירה מהצד השני וכל אחד מהם ימשיך לדרך חדשה.