הבוקר (ה') הלך לעולמו במרכז הרפואי אוניברסיטאי סורוקה יוסף בן טולילה, בן 81, מוותיקי העיר באר שבע. זאת, לאחר שחלה בנגיף הקורונה ממנה נדבק לפני כשבועיים.
1 צפייה בגלריה
יוסף בן טולילה
יוסף בן טולילה
יוסף בן טולילה
(צילום: באדיבות המשפחה)
בן טולילה ז"ל סבל ממחלות רקע, אולם מחלת הקורונה הכריעה אותו. "היה אבא למופת שדאג רבות לכל ילדיו ואשתו והיה אופטרופוס כל חייו לאחיו", מספר בקול חנוק בנו אבי בן טולילה.
יוסף בן טולילה הוא מוותיקי באר-שבע ומראשוני העולים שהגיעו והתיישבו בעיר. בן טולילה שירת בצבא קבע ועבר את כל מלחמות ישראל, מכריו וידידי המשפחה מכנים אותו פטריוט שאהב את המדינה ותרם רבות מזמנו לקהילה ולחברה ותמיד סייע לזולת ולאנשים במצוקה
הבוקר קיבל בנו אבי טלפון מבית החולים והמעבר השני של הקו רופא בישר לו על מות אביו האהוב. "היה איש חם ואוהב ומאוד צנוע", מספר אבי. "היה צלול במוחו ובמחשבתו וראה את כל התמונה בכללותה ואפילו מעבר, תמיד ידע לתת עצה טובה ופתרון לכל בעיה שנקרתה בדרכו".
קראו גם:
"בסופו של דבר לפני שבועיים הוא נדבק בקורונה והיא הכריעה אותו, למרות שיכול היה ליהנות עוד הרבה שנים מפרי עמלו, מילדיו, נכדיו ואפילו נינו שנולד לפני חצי שנה ואותו אפילו לא הספיק לראותו בגלל הקורונה".
אבי יוצא בקריאה לציבור: "אנשים בבקשה אל תזלזלו בקורונה כי היא מכריעה אנשים וגורמת למותם. זו לא שפעת שמתאוששים ממנה, תשמרו על עצמכם ועל יקירכם".
יוסף בן טולילה יובא למנוחות היום בבית העלמין החדש בבאר שבע. הוא הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים נכדים ונינים. יהי זכרו ברוך.
פורסם לראשונה: 13:49, 08.10.20