1 צפייה בגלריה
צילום: רחל דוד, סורוקה
צילום: רחל דוד, סורוקה
צילום: רחל דוד, סורוקה
מרכז סבן למיילדות בסורוקה סיכם את שנת 2018 עם 17,143 לידות, כרגיל עם המספר הגבוה ביותר של לידות בשנה בישראל. כמו בשאר ימות השנה, גם בלילה הראשון של שנת 2019 חדר הלידה בסורוקה היה פעיל במיוחד.
היולדות הראשונות הן אלקרינאוי צאברין, תושבת רהט, שילדה בת במשקל 4 ק"ג בשבוע 41, ומסכמת את חוויית הלידה כחיובית ומקצועית ומאחלת לכל הצוות בסורוקה ולכולם "שנה אזרחית טובה ומוצלחת".
ומישל נחשונוב, תושבת ערד, שילדה את ביתה הבכורה במשקל 3.920 ק"ג ומספרת בהתרגשות כי הצוות ליווה אותה במסירות והפיג בהצלחה את חששותיה מלידה ראשונה. מאחלת לביתה ולכולם "שנה טובה, שנה מלאת אושר ושמחה עם הרבה אהבה ונחת".
״בכל שנה מוביל מרכז סבן למיילדות עם המספר הגבוה ביותר של תינוקות שנולדים בישראל תחת קורת גג אחת״, כך לדברי ד״ר דורון דוקלר, מנהל חדרי הלידה בסורוקה, "עם סיומה של שנת 2018 וכניסתה של שנת 2019, אני גאה לספר שהצוות שלנו ביצע במהלך שנה זו 17,143 לידות".
"זו הזדמנות להודות לכל אנשי הצוות המנוסים בחדר הלידה, בחדרי הניתוח, במחלקת יילודים ופגים ובמחלקות היולדות במרכז סבן למיילדות בסורוקה שעובדים לילות כימים בהבאת חיים חדשים לעולם".
מוניק אטיאס, מנהלת סיעוד חדרי הלידה ומיון יולדות בסורוקה, הוסיפה: "המיילדות שלנו הן שחקניות נשמה אמיתיות שנמצאות עם עשרות אלפי נשים בשנה ברגע המאושר בחייהן, בהבאת חיים חדשים לעולם ומטפלות במקצועיות וברגישות עצומה באם ובילוד".