אורח חיים בריא הוביל רבים לעסוק בספורט באופן קבוע, דבר שמעלה את הסיכוי להיפצע במהלך האימון. על אחת כמה וכמה כשמדובר בספורטאים מקצועיים ישנן פציעות שונות ומורכבות כמו פריצות דיסק, נקע בקרסול, פריקת כתף, שחיקת סחוס ושברי מאמץ הגורמים לכאבים עזים וליציאה ממסלול הספורט השומר על הבריאות. גם אנשים שעוסקים בפעולות יום יומיות יכולים להיפצע, ברחוב, בעבודה או אפילו בבית, והשיקום לאחר הפציעה יכול להיות ארוך, מתיש ובעיקר – מוציא מן השגרה.
בשורה מעודדת
פציעה יכולה להראות כמו סוף העולם, אך לא עוד. אין סיבה לוותר על אורח חיים חיוני כי במקרים רבים ניתן לחזור לתפקוד מלא באמצעות הטיפול הנכון, טיפול מוכח ויעיל הוא בתא לחץ היפרבארי המבוסס על הזרמת חמצן טהור בלחץ גבוה.
1 צפייה בגלריה
המרכז הרפואי בטר לייף
המרכז הרפואי בטר לייף
המרכז הרפואי בטר לייף
(צילום: בטר לייף)
המחקרים בתחום מראים כי הטיפול בחמצן בתאי לחץ מאיץ החלמה של פציעות החל בפגיעות שרירים ועד דלקות והצטברויות נוזלים וזעזועי מוח. החמצן שחודר עמוק לתוך נוזלי הדם, הפלזמה והמוח מגביר את הריפוי, מוביל להתחדשות עצמות וסחוסים ומפחית את תשישות השרירים. תא הלחץ מקל על תסמיני הפציעה, מאיץ את הליכי ההתאוששות ומסייע לחזור במהרה לשגרה אקטיבית וחיונית.
משפרים את זרימת הדם
הכדורסלן לברון ג'יימס והשחיין מייקל פלפס מסתייעים כבר שנים רבות בטיפול החמצן בתאי לחץ לשיפור ביצועי הספורט שלהם, ומה שטוב להם יהיה טוב לכל הספורטאים באשר הם, מקצוענים או חובבים. הטיפול בחמצן בתאי לחץ יכול לייעל ביצועים של ספורטאים על ידי שיפור זרימת הדם והתחדשות השרירים, כמו כן, מחקרים בתחום מוכיחים כי טיפול בתא לחץ עשוי לסייע גם בהפחתת חשיבה מעורפלת ולשפר את המיקוד והריכוז, תכונה שתסייע גם כן לשיפור ביצועי הספורטאים.
איך זה עובד?
במרכז הרפואי בטרלייף בבאר שבע נפגשים עם רופא מוסמך בתחום, אשר מכין תוכנית לסדרת טיפולים בתא הלחץ. כל טיפול נמשך כשעתיים, ניתן לשבת או לשכב בתוך התא ואפילו לנמנם. תאי הלחץ במרכז הרפואי בטרלייף הנם תחת נהלי ה – FDA, משרד הבריאות האמריקאי ומשרד הבריאות בישראל. הזרמת החמצן תשפר את יכולת הגוף להתמודד עם דלקות, תשפר את זרימת הדם וכך תתקן את הרקמות שנפגעו בפציעה, תסייע לפצע להחלים ולהחזיר את השגרה לחיים.
החזרים מביטוחים פרטיים בכפוף להתוויות במסגרת הפוליסה
מרפאת תאי לחץ בטרלייף – באר שבע
טלפון: 08-6333020 אתר: www.betterlife.co.il