כל מה שצריך לעשות הוא להגיע לסניף החדש של אלן-קאר בבאר שבע ולהקשיב.
סיגריות – סיפור אהבה שכולנו יודעים שצריך לשים לו סוף. אבל עכשיו? דווקא בקורונה? בדיוק עכשיו שהכל כל כך בחוסר וודאות, מלחיץ ולא הגיוני? דווקא עכשיו להגיד לחברה הכי טובה להתראות, אחרי כל השנים האלה? מה נעשה בלעדיה?
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
נשמע לכם לא הגיוני? לא מעשי? אז זהו, שדווקא הקורונה היא התקופה הכי נכונה להיפרד מהסיגריות. "זה הזמן הכי נכון", מסבירה מרב נירן, מנהלת ההדרכות של 'אלן קאר' שפתחו לאחרונה סניף חדש בבאר שבע לטובת תושבי הנגב. "הגיע הרגע בוא צריך לקחת מחדש את השליטה על החיים, דווקא בתקופה של חוסר וודאות, דווקא שהעולם יוצא משליטה יש לכם את האפשרות לתפוס את המושכות ולהחליט עבור עצמכם".
אם כבר ניסיתם בעבר, ממש כמוני, להפסיק לעשן, אתם בטח מכירים את תחושת העצבות המתלווה לכל רגע ורגע ביום. אין סיגריה. הקפה נראה לנו דל, שיחת הטלפון משעממת, היום מתארך ולא מחולק להפסקות קטנות ונעימות במרפסת, הדכדוך נהייה חברנו הטוב וכל מה שאנחנו יכולים לחשוב עליו הוא – טבק. "את פשוט לא הפסקת לעשן בצורה הנכונה", מסבירה לי מרב. "כל מעשן יודע שזה לא בריא, לא נכון, לא כלכלי, אבל הרצון לעשן עולה על כל אלה. בגלל זה, יש רק דרך אחת נכונה להפסיק לעשן", היא אומרת.

בירת הנגב היא גם בירת המעשנים

בדו"ח שפורסם לפני שנתיים עולה כי אחוז המעשנים בבאר שבע גבוהה ביחס לממוצע הארצי וכי 1 מכל 4 אנשים מתושבי העיר, מעשן.
"כולם בטוחים שהסיגריה היא זו שגורמת לנו להירגע, היא זו שנותנת לנו את המשמעות ליום, אבל זו טעות", אומרת מרב. "ברגע שתביני שעם הוויתור על הסיגריה על למעשה לא מוותרת על שום דבר את כבר לא תרצי לעשן יותר".
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)
מבלי ששמנו לב, אי שם, לפני כמה שנים, כשהתחלנו לעשן, הסיגריה תפסה מקום מרכזי בחיים שלנו וכך שגרת היום נסובה סביבה. אנחנו כל היום עסוקים במתי תהייה ההפסקה הבאה בה נוכל לעשן, מתי נסיים לנקות את הבית ונשאף כמה שאיפות, מתי הילדים ילכו לישון ויעזבו אותנו ואת הסיגריות שלנו בשקט ויתנו לנו זמן להתענג אחת על השנייה. אנחנו כל כך אוהבים לעשן שכבר לגמרי שכחנו איך נראים החיים בלי סיגריות.
ביום אחד בלבד, במפגש שנמשך 6 שעות (וכולל, לא מפתיע, כמה הפסקות לסיגריה) נצליח להפסיק לעשן. זו השיטה של אלן-קאר שכבשה את העולם ושוגרמת למעשנים להבין שעם זניחת הסיגריות אנחנו לא זונחים למעשה שום דבר.
רוצים לשמוע עוד פרטים ולנסות בעצמכם? מוזמנים ליצור קשר בטלפון 08-3750338 וליהנות ממחירי השקה מיוחדים לתושבי באר שבע והסביבה.