הדיירים מהדיור המוגן "משען" בבאר-שבע' שהיה אחד הנפגעים מהקורונה' יחגגו את יום העצמאות עם שרהל'ה שרון:"הלב שלי יוצא אליהם ממש".
1 צפייה בגלריה
שרהל'ה שרון
שרהל'ה שרון
שרהל'ה שרון
(צילום ארכיון: דוברות עיריית פתח תקוה)
את בוקר יום העצמאות השנה (ד') שרהל'ה שרון תעשה הרחק מאשדות יעקב שבצפון. למרות היותה בת לקבוצת הסיכון היא מדרימה לבאר-שבע כדי לתת הופעת הפגה מיוחדת למאות דיירי "משען" בבאר-שבע, בית הדיור שהיה אחד הנפגעים הראשיים של מגיפת הקורונה, כאשר 14 מהדיירים נפטרו מהקורונה. כיוון שהדיירים יצפו בשרל'ה שרון מהחלונות - ההופעה שלה תפוצל לשלוש הופעות נפרדות מול שלושת האגפים השונים של בית "משען".
את הרעיון יזמה חברת "חסין אש" באר-שבע, היצרנית של ה "בלוק האדום" הקרמי, ששליש מעובדיה הם בני 60 -70 ואף מבוגרים יותר, לכן החברה מקדישה את תרומתה לדיירי "משען" ומביאה להופעה את שרל'ה שרון.
ומה אומרת שרהל'ה שרון: "אני עוקבת הרבה זמן אחרי מה שקורה ב 'משען' באר-שבע. הלב שלי יוצא אליהם ממש. אני כבר כמעט לא יוצאת מהקיבוץ להופעות במרכז. בטח לא בבאר-שבע. אבל ברגע שפנו אליי משם דרך 'חסין אש' לא יכולתי לעמוד בפניהם ואמרתי כן. אני משאירה את בעלי לבד בבידוד ומגיעה, מגיע להם. ואפילו שזו הופעה מורכבת כי היא מחולקת לשלוש הופעות בפני שלושת האגפים. מקווה שאעזור להם לשמור על המוראל".
מנכ"לית חברת 'חסין אש' טלי חדד, מסרה: "הם כל כך סובלים מהבידוד ולא יוצאים החוצה להתרעננות. אז אמרנו הם אוהבים את השירים של שרל'ה שרון. במיוחד שחלק מהעובדים שלנו הם בעצמם בני גילם של דיירי 'משען'. אני שמחה ששרל'ה שרון נענתה להצעה ושיהיה לנו ולהם חג עצמאות שמח עם הבלוק האדום".