עוד רגע וחגיגות סוף השבוע מתחילות. לאחר שבשבוע האחרון נאצלו לא מעט מקומות בילוי לסגור את שעריהם בעקבות המצב הבטחוני הנפיץ, יוכלו הבליינים לחזור ולחגוג, ולהטעין מצברים לקראת השבוע הבא.
1 צפייה בגלריה
מועדון הפורום. צילום: חיים הורנשטיין
מועדון הפורום. צילום: חיים הורנשטיין
מועדון הפורום. צילום: חיים הורנשטיין
פאב 'העתיקה' חוגג הלילה (חמישי) יום הולדת ארבע ומזמין אתכם לערב מטורף של אלכוהול, מוזיקה טובה ואנרגיות שמקבלים רק בפאב היפייפה בלב העיר העתיקה. במהלך הערב תעלה ותבוא נגנית הסקסופון המטריפה ירדן קליימן, שחורשת את העולם ותרים את המסיבה לאנרגיות שיא. בנוסף, צוות העתיקה מכין לבליינים עוד לא מעט הפתעות מיוחדת שאסור לנו לספר לכם עליהן. בנוסף להיום, החגיגות יתקיימו גם במסיבת מוצ"ש המסורתית עד השעות הקטנות של הלילה.
היום (21.11) החל מהשעה 22:00. 'העתיקה', סמילנסקי 38 באר שבע.
לאחר ההצלחה של האפטר הקודם, פאב הג'מס יקיים מחר (ו') מסיבת אפטר נוספת החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד כניסת השבת. הבירה האיכותית שמתבשלות במקום, תפריט האוכל המגוון וכמובן האנרגיות של שישי בצהריים יגרמו לכל בליין בבירת הנגב להגיע לפאב הייחודי במתחם 'גב-ים'.
יום שישי (22.11) החל מהשעה 12:00. ג'מס באר שבע. האנרגיה 77 באר שבע.
במועדון הפורום, במסגרת 'פורום לייב', יתארח בניה ברבי, שעד לפני שנים אחדות עבד כאחמ"ש בפאב המנצ'ילה, עם צאת אלבומו החדש 'מישהו איתי כאן'. אחרי שהדואט שלו עם אייל גולן 'ממה את מפחדת' הפך להמנון חיי הלילה, ברבי מגיע עם הלהקה ויבצע את מיטב השירים משני האלבומים שלו.
שבת (23.11) מועדון ה'פורום' באר שבע. פתיחת דלתות בשעה 20:30.