מה הג'וב הכי גרוע שהיה לך? "בתקופת התיכון הייתי עושה שיעורים פרטיים לילד עולה חדש מפרו, וההורים לא שלטו בעברית. הייתי מגיעה ללמד אותו ובמקום שיעורים היינו בעיקר משחקים. המזל שלי הוא שהמבחנים שלו עברו בהצלחה, אז הייתי מרוויחה סבבה".
1 צפייה בגלריה
רוית רוש. "הייתי רוצה לדעת לשיר". צילום: פרטי
רוית רוש. "הייתי רוצה לדעת לשיר". צילום: פרטי
רוית רוש. "הייתי רוצה לדעת לשיר". צילום: פרטי
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "'שלמה ארצי באמפי-פארק באר שבע'. הזמנתי כרטיסים לי ולאמא שלי להופעה שלו בחודש הבא. אמא שלי ממש אוהבת אותו אז החלטתי להפתיע אותה עם זוג כרטיסים לVIP. אני מקווה שהיא לא תכעס שזה מהאשראי שלה".
מה הדבר הכי יקר שקנית אי פעם מלבד רכב או בית? "עבדתי בפיצה 'האט' ואת המשכורת הראשונה שלי בגיל 15 ביזבזתי על ג'קט שעלה לי 1,500 ₪. נלבש פעמיים בלבד ומאז הוא תלוי בארון".
את מי היית מזמינה לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "ראשת הממשלה לשעבר גולדה מאיר ז"ל. הייתי רוצה לשמוע ממנה איך היא הגיעה לזה, איך בתקופתה התייחסו לנשים שהיו בעלות מעמד גבוה, מה דעתה על זה שמתקופתה לא הייתה ראשת ממשלה נוספת. בכנסת האחרונה היו קרוב ל30% נשים. זה משהו שאני מאוד מקווה שישתנה בשנים הבאות".
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית חוזרת? "יש רגע מסויים שהייתי רוצה להיות נוכחת בו והוא מעמד הכרזת המדינה. האנשים באותם שנים היו מלאי ציונות ונלחמו על כל פיסת אדמה במדינה שלנו. זה גם היה כמה שנים בודדות לאחר השואה. אני חושבת שבשנים האחרונות משהו אבד לנו ברגש הציוני. זה בעיקר מורגש בתקופות שבו יש שסע חברתי מאוד גדול בין שמאל לימין".
איזה שיר גורם לך להיכנס לאנרגיות ? "שיר ישן בשם 'move like jagger' של maroon 5. הוא שיר שמכניס אותי תמיד לאנרגיות בשעות הבוקר. תענוג להתעורר איתו".
מה הריח האהוב עלייך? "ריח של כביסה. אני מחזיקה בארון תמיד את השפריצר של בדין וכל פעם שאני נכנסת לחדר אני דואגת לרסס קצת".
View this post on InstagramA post shared by Ravit 🌺 (@ravitrosh) on Feb 15, 2019 at 2:22pm PST
מה הבגד המועדף עליך ליציאה? "אוברול. אני אתן נקודה למחשבה לקוראים הגברים ואספר לכם שאם אישה לובשת אוברול זה בגלל שלא היה לה כוח לבחור איזה ג'ינס להתאים לאיזה חולצה. מעבר לזה, זה נוח ממש".
רגע מביך שקרה לך? "לפני כמה שנים עבדתי בפיצה 'האט' ובסוף המשמרת אחת הבנות הקפיצה אותי הביתה. תוך כדי נסיעה התפתחה בינינו שיחה שבה נשאלתי אם אני מכירה בחורה מסויימת ואמרתי שכן, אבל היא קצת פרחה. מסתבר שזו הייתה אחותה של הבחורה שנסעתי איתה אז רציתי פשוט לקפוץ מהאוטו מרוב בושה. מיותר לציין שכל הדרך פשוט שתקנו".
מה גורם לך לבכות? "אנשים חסרי ישע שפוגעים בהם. בעיקר ילדים שנמצאים בתחושות נפשיות קשות וזה משפיע עליהם כשהם גדלים וממש רואים את זה. לראות ילד שנמצא לבד זה ממש מעציב אותי".
מה אנשים לא יודעים עליך? "אני לא מסוגלת להירדם בלי מוזיקה. גם אם אהיה ממש עייפה, אני חייבת לסיים את היום בשניים-שלושה שירים ואז אני נכנסת למצב שינה".
באינסטגרם, אחרי מי היית ממליצה לנו לעקוב? "בלי שום ספק אני אמליץ על עמוד האינסטגרם של lonely peleg. הוא תרמילאי ישראלי שמסתובב בעולם לבד עם תיק גב ומתעד את המסעות שלו בכל מיני מקומות שאני בספק אם מישהו מאיתנו היה מגיע אליהם אי פעם. הוא מעורר השראה וגם הצילומים שלו מאוד ייחודיים לכל מקום ומקום. ממליצה לכולם להנות מהעמוד שלו".
איזה כישרון או יכולת היית רוצה שיהיה לך? "הייתי ממש רוצה לדעת לשיר. כשאני שרה חלונות מתנפצים".
דבר אחד שהיית לוקחת איתך לאי בודד? "אוזניות. אחרת איך אוכל להירדם?"
View this post on InstagramA post shared by Ravit 🌺 (@ravitrosh) on Oct 25, 2018 at 1:03pm PDT
אמונה טפלה שאת מאמינה בה? "לא יושבים בפינה של שולחן. אומרים שזה מביא מזל רע לחתונה שבע שנים קדימה".
לאיזו סדנה או טיפול היית נרשמת? "איך להיפתר מאדישות במצבים מסויימים. אני באמת אחת הנשים הכי אדישות בעולם. מוזר שאני בכלל מצליחה לעבוד כמלצרית".
באיזה תוכנית ריאליטי היית זוכה בטוח? "אני תחרותית ממש, אז המירוץ למיליון נראה לי שתפור עליי".
מה ישראלי בעינייך? "כשישראלי פוגש ישראלי אחר בחו"ל נגזר עליכם להיות חברים. אנחנו מרגישים בטוחים שאף אחד לא יעקוץ אותנו במחירים. יש גם את העניין הזה שאתה מנסה למצוא כשר בכוח דרך חברים משותפים כדי לתת הצדקה לחברות".
מה הדבר הראשון שאת מסתכלת עליו בבחור? "חייב להיות אדם מצחיק כבר באינטרקציה הראשונית בינינו. זה אולי נשמע קצת שטחי, אבל אני חושבת שהומור מעיד על אינטלגנציה גבוהה".