1 צפייה בגלריה
תהילה נחמני. צילום פרטי
תהילה נחמני. צילום פרטי
תהילה נחמני. צילום פרטי
מה התספורת הכי גרועה שהייתה לך אי פעם? "לפני כשנה וחצי צבעתי את השיער לבלונד. מאחורי זה יש סיפור משעשע - אמא שלי רצתה ללכת להסתפר ולעשות גוונים וביקשה ממני שאתלווה אליה. כשהגענו לספר החלטתי באופן הכי ספונטני לעשות גם גוונים וממש אהבתי את התוצאה. הבהרתי את השיער עד שנהייתי בלונדינית לגמרי. אנשים היו פונים אליי ברחוב ברוסית".
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "מזג האוויר בים המלח. אחותי ואני משתדלות לנצל ימים של שמש בשביל לנסוע לים. לידיעת הקוראים, ביום שישי צפוי להיות חם בים המלח אז כדאי לנסוע. עד כאן תחזית מזג האוויר".
את מי היית מזמינה לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "אבשלום קור. באופן כללי, יש לנו קטע במשפחה איתו. מעבר לזה שהבן אדם חתיך הורס בעיניי, גם כשהוא קרוב ל-70. נראה לי שהוא אחד האנשים הכי מרתקים שקיימים במדינת ישראל"
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית חוזרת? "אני חושבת שהייתי רוצה לחזור לשנות ה-80. יש משהו בתקופה הזאת שהוא מאוד קסום. גם מבחינת האנשים וגם מבחינת האווירה שהייתה. ממה שאני שומעת, הייתה אז תמימות כזו באנשים ולא חשבו שכולם תחמנים ושקרנים. הילדים אז היו משחקים אחד עם השני פנים מול פנים ולא מאחורי מסכים".
איזה שיר גורם לך להיכנס לאנרגיות? "שיר בשם chocolat של הזמר הצרפתי lartiste. השיר מדבר על נשים שחורות ויש לו קצב מגניב ופזמון קליט. הוא תמיד עושה אנרגיות טובות. בכל שעה ביום שאני אשמע אותו הוא יהפוך לי את מצב הרוח".
View this post on InstagramA post shared by TEHILA • N (@tehila_n) on Apr 3, 2019 at 7:56am PDT
View this post on InstagramA post shared by TEHILA • N (@tehila_n) on Feb 23, 2019 at 3:46am PST
מה הריח האהוב עלייך? "הריח של בושם donna karan הuורוד. באופן כללי, אני מעדיפה בשמים בניחוחות מתוקים וזה כרגע הבושם שאני משתמשת בו. יש לו ריח ממש טוב".
מה הבגד המועדף עליך ליציאה? "שמלת מיני ועקבים. אני חושבת שזה מראה קלאסי ליציאה. רוב היציאות שלי הן גם באופן ספונטני אז זה לזרוק שמלה ולצאת".
מה מעורר בך השראה? "מרילין מונרו. האישה הזו היא הדוגמא הכי טובה שיש להעצמה נשית. לכך שאישה יכולה לעשות כל דבר. יש המון משפטים חזקים שהיא אמרה שמעוררים באנשים השראה לעשות דברים ולא להישאר מקובעים למה שהם".
רגע מביך שקרה לך? "יש לי ידיד טוב שיש לו אח תאום. יום אחד הלכתי ברחוב וראיתי את הידיד שלי, קראתי לו בשם, קפצתי עליו וחיבקתי אותו מכל הלב. אחר כך התחלנו לדבר ופתאום קלטתי שזה האח התאום שאני כמעט ולא מכירה. רציתי לקבור את עצמי באותו רגע".
View this post on InstagramA post shared by TEHILA • N (@tehila_n) on Nov 8, 2018 at 2:08am PST
View this post on InstagramA post shared by TEHILA • N (@tehila_n) on Oct 1, 2018 at 1:11am PDT
מתי בכית לאחרונה? "בתקופה האחרונה אני יותר רגשנית מבדרך כלל. לפני כמה ימים ראיתי סרטון בפייסבוק על כלב שהתעללו בו וזה נגע בי ממש אז פשוט התחלתי לבכות מול המסך. אני חושבת שיש לי רגישות יתר בכל מה שקשור לבעלי חיים".
ממי את צריכה לבקש סליחה ולמה? "המפקד הישיר שלי בצבא. אני זוכרת מקרה אחד שהתווכחתי איתו אחרי שביקשתי לצאת מוקדם מהבסיס בשעות הבוקר ביום חמישי וממש הכעיס אותי שהוא לא אישר את הבקשה שלי, אז רוקנתי לו מלחייה שלמה לתוך הכוס קפה. אני חושבת שעדיין מלוח לו".
מה אנשים לא יודעים עליך? "אני חולת נעליים בקטע אחר. יש לי ארון שלם שכולו מלא בזוגות. אם להיות מדויקים, יש לי 256 זוגות נעליים".
באינסטגרם, אחרי מי היית ממליצה לנו לעקוב? "מאפר בשם ראם שרביט. אני חושבת שהוא אחד האנשים היחידים בעולם שאני עוקבת אחריו בלי שהוא עוקב אחריי בחזרה. יש לו עבודות מדהימות והסרטונים של הכלות שהוא מעלה עושים לי חשק להתחתן".
איזה כישרון או יכולת היית רוצה שיהיה לך? "אני אדם כזה שנוטה מאוד לאחר. אם קובעים איתי שעה אז בשעה שקבענו אני רק מתחילה להתארגן. הייתי רוצה שתהיה לי יכולת להיות מאורגנת תוך שניה אחת כולל מקלחת, בגדים, שיער, איפור וכל מה שאני צריכה ליציאה".
View this post on InstagramA post shared by TEHILA • N (@tehila_n) on Jun 10, 2018 at 11:56am PDT
View this post on InstagramA post shared by TEHILA • N (@tehila_n) on Mar 23, 2019 at 12:08pm PDT
דבר אחד שהיית לוקחת איתך לאי בודד? "מצלמה. אני מאוד אוהבת לתעד את מה שקורה סביבי. בלי קשר לרשתות החברתיות אפילו. אפשר לומר עליי שצילום זה חלק ממני".
אמונה טפלה שאת מאמינה בה? "אני לא ישנה בלילה שיש משהו פתוח בחדר כי אני מפחדת שתצא לי מפלצת. אז אם כבר יש מפלצות בחדר, שתעשה לי סדר בארון".
לאיזו סדנה או טיפול היית נרשמת? "הייתי נרשמת לסדנה לאיזון. אני יכולה להיות מאוד רגועה מצד אחד ומצד שני מאוד עצבנית. אין לי אמצע".
באיזה תוכנית ריאליטי היית זוכה בטוח? "'רק רוצים לרקוד'. אני רוקדת מגיל צעיר יחסית כל מיני סגנונות, ומגיל 14 בערך התחלתי לרקוד בעיקר היפ הופ וזה התחום שאני חזקה בו. לוקחת את התוכנית הזאת בהליכה".
מה הדבר הראשון שאת מסתכלת עליו בבחור? "כפות ידיים. אני מאוד אוהבת כפות ידיים גדולות. זה גורם לי לתחושת ביטחון ולדעת שיש על מי לסמוך".