1 צפייה בגלריה
איתי נעמן. צילום פרטי
איתי נעמן. צילום פרטי
איתי נעמן. צילום פרטי
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "'חמוצי בית השיטה'. אני וחבר נוסף בשם מרום אוחיון מתפעלים דף פייסבוק שנקרא 'פרסומות שאסור לי לעשות' ושם אנחנו מעלים עבודות קופירייטינג על דברים שיכולים להתפרש בצורה קצת אחרת. שווה לעקוב".
מה הדבר הכי יקר שקנית אי פעם מלבד רכב או בית? "שווארמה בבגט עם פחית קולה ב-400 שקלים. לפני כשנה וחצי טסנו אישתי עדן ואני לירח דבש בלאס וגאס, וחיפשנו לאכול משהו כשר. נכנסנו למסעדת 'ירושלים' שנמצאת שם והזמנו בגט שווארמה שחשבנו שיעלה סכום סביר. התבאסתי להיכנס לשירותים אחר כך".
את מי היית מזמין לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "תום פטרובר, הסולן של להקת היהודים. מעניין אותי לשמוע איך הלהקה שלהם מצליחה להחזיק כל כך הרבה שנים בלב התעשייה, במיוחד בעידן כזה שהיום הלהקות פחות נפוצות מהעבר".
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית חוזר? "הייתי מאוד רוצה לחזור לשנות ה-60, לתקופה שאבא שלי עלה לארץ. הם עלו בלי כלום ובנו את עצמם בעשר אצבעות. הייתי רוצה לחזור, לראות את הדברים האלה מהצד ולקבל השראה להמשיך בעשייה שלהם".
איזה שיר גורם לך להיכנס לאנרגיות? "השיר Formidable של הזמר Stormae. מסוג השירים שאתה שומע באותו בפול ווליום וצורח אותם שאתה נמצא לבד באוטו באיזה דרך בלי אף אחד. אחר כך אתה ממשיך את היום בכיף".
מה הריח האהוב עלייך? "כיפתות מטוגנות של יום שישי. באופן כללי, אין דברים מיוחדים כמו ריחות הבישולים בימי שישי בבית של ההורים לקראת השבת. אני חושב שלאמא שלי מגיעים איזה שני כוכבי מישלן על האוכל שהיא מבשלת".
מה הבגד המועדף עליך ליציאה? "בדרך כלל זה ג'ינס כלשהו וחולצה שחורה של מותג בשם Balr. יש גיל כזה שאתה כבר פחות משקיע בבגדים ליציאה וזורם עם מה שיש. זה קלאסי".
רגע מביך שקרה לך? "האמת שממש לא מזמן היה הרגע הכי מביך בחיי. בערב הוולנטיין קיבלתי דו"ח על התעסקות בנייד בזמן נהיגה, ובזמן שהשוטר כותב לי את הדו"ח ממש יצאתי עליו מתוך כעס עד למצב שכמעט עיכבו אותי לחקירה. אתמול קיבלתי טלפון מאחד הסוכנים שאנחנו עובדים איתם ברשת ומסתבר שזה אותו שוטר שעצר אותי והוא מתנדב במשמר אזרחי. אתה לא מבין איזה אדום נהייתי באותו הרגע. אבל זהו, למדתי את הלקח ואני לא מקלל יותר שוטרים".
View this post on InstagramA post shared by E T A Y ™️ N A A M A N (@etaynaaman) on Feb 21, 2019 at 11:23am PST
View this post on InstagramA post shared by E T A Y ™️ N A A M A N (@etaynaaman) on Jul 20, 2018 at 2:55am PDT
מה אנשים לא יודעים עליך? "אני שחקן פיפ"א מדהים בסוני. לפני כמה שנים הייתי חלק מנבחרת ישראל בליגת רשת שנקרא ESL PLAY והשתתפנו בתחרויות עם נבחרות מסביב לעולם. עד היום אני מוכן לשחק עם כל מי שאין לו בעיה להפסיד".
איזה טיפ איתי בן ה-29 היה נותן לאיתי בן ה-16? "הייתי אומר לו שיקדיש יותר זמן למשפחה הקרובה כי אלו רגעים שלא בטוח שיחזרו על עצמם בהמשך. בין כל החברים ובין כל הפוזות של גיל הנעורים, בסופו של דבר מי שתמיד יעמוד לצידך הם בני המשפחה שלך".
באינסטגרם, אחרי מי היית ממליץ לנו לעקוב? "בחורה בשם נגן זוהר. היא מעצבת בגדי ים באר שבעית במקור שמתגוררת בימים אלה בארצות הברית ועובדת עם המון סלב'ס ישראליים וזרים. כשיוצא לאישתי ולי להיפגש עם נגן ובן הזוג שלה מוטי מנובה, אנחנו הרביעייה הכי מצחיקה בארץ. מגיעה לה כל מילת פרגון".
איזה כישרון או יכולת היית רוצה שיהיה לך? "הייתי מאוד רוצה לדעת לצייר ברמה גבוהה. בעבודה שלי כקופירייטר זה משהו שיכול לקדם אותי מאוד בעבודה".
View this post on InstagramA post shared by E T A Y ™️ N A A M A N (@etaynaaman) on Jul 3, 2018 at 10:18am PDT
View this post on InstagramA post shared by E T A Y ™️ N A A M A N (@etaynaaman) on Jun 11, 2018 at 7:21am PDT
דבר אחד שהיית לוקח איתך לאי בודד? "סירת גומי".
אמונה טפלה שאתה מאמין בה? "להפוך נעליים הפוכות. מגיל צעיר זה משהו שהתרגלתי אליו והיום אני לא מסוגל ללכת לישון אם יש לי נעל הפוכה ליד המיטה. אני אקום ואהפוך אותה ואלך לישון".
לאיזו סדנה או טיפול היית נרשם? "שליטה בכעסים. תחזור לשאלה של הרגע המביך עם השוטר ותבין שאם אני מתעצבן אז זה עלול להסתיים בצורה לא ממש טובה".
באיזה תוכנית ריאליטי היית זוכה בטוח? "אני אגיד לך במה בטוח לא הייתי זוכה וזה כנראה ריאליטי שקשור לתוכניות בישול למיניהם. אין לי שום טיפת הבנה במטבח. מזל שאני יודע להבחין בין סכין למזלג".
מה ישראלי בעינייך? "שאנשים באים ואומרים שהם אחים של אבא שלי בשביל שיעשו להם הנחה בקופה. זה קרה לא פעם ואני זורם עם זה באווירה טובה".
מי היה מגלם אותך בסרט על חייך? "יהודה לוי. אולי מבחינת הלוק הייתי יכול למצוא מישהו שנראה קצת יותר טוב, אבל כדמות נראה לי שהוא יצליח לעשות את העבודה".
מה יהיה כתוב על המצבה שלך? "איתי נעמן, למה ככה חזק?"