1 צפייה בגלריה
די.ג'יי שגיא אביטבול. צילום: מרקו אוברדוביץ' (גיליון 22.02.19)
די.ג'יי שגיא אביטבול. צילום: מרקו אוברדוביץ' (גיליון 22.02.19)
די.ג'יי שגיא אביטבול. צילום: מרקו אוברדוביץ' (גיליון 22.02.19)
מי אני: די.ג'יי שגיא אביטבול (28) מנתיבות נחשב בשנים האחרונות לשם בולט בעולם המוזיקה האלקטרונית בארץ ובחו"ל. המפיק המוכשר החל את דרכו בעולם המוזיקה בגיל 16, וכבר בתחילת הדרך סומן כדור העתיד של יוצרי המוזיקה בישראל.
"בהתחלה יצרתי רמיקסים למוזיקה מוכרת והתאהבתי בתחום. במשך שלוש שנים ישבתי באולפן ולמדתי דרך עבודה קשה איך ליצור מוזיקה. לשמחתי, הדברים שהכנתי הצליחו לגעת בקהל הרחב".
עם הזמן חתם אביטבול בחברת התקליטים TETA ובמסגרת זו יצר גרסאות רמיקס לאומנים המובילים בתחום כמו פלו־רידה, פיטבול, שון פול, ועוד. בשלוש השנים האחרונות הוא עובד על מוזיקה אלקטרונית עם נגיעות מודרניות אותנטיות, והוציא מספר להיטים, כשהבולט ביניהם הוא Stanga שזכה למיליוני צפיות ומתנגן על ידי הדי.ג'יי הגדול בעולם - ארמין ואן ביורן.
בימים הקרובים צפוי להוציא אביטבול, יחד עם די.ג'יי עומיקי, להיט מועדונים חדש בשם Yumba. יש למה לחכות.
איפה תמצאו אותי מתקלט: "לרוב אני מנגן במועדונים שונים ברחבי הארץ ומדי פעם במסיבות ופסטיבלים בארץ ובעולם. בנוסף לכך, אני משתייך לקבוצת ארז ג'רבי ומנגן גם באירועים".
משקה אלכוהולי מועדף: "אני אוהב את שילוב הטעמים במוחיטו. כשמערבבים הכל ביחד, רק טוב יכול לצאת מזה".
דברים שאני אוהב לנגן: "בראש ובראשונה אני אוהב לנגן את היצירות שלי. אין דבר מספק יותר מלראות בליינים שמכירים בעל פה קטעים שאתה יצרת באולפן שלך. בעולם אני מאוד אוהב לנגן יצירות של Avicii, Kshmr, Calvin Harris".
קטע שלעולם לא אשכח ממסיבה: "הוזמנתי לנגן בפסטיבל בסרביה כאמן מרכזי ובתוך תוכי די התרגשתי מהמעמד. אני בחיים לא אשכח את הרגע בו עליתי לבמה וראיתי שטיח עצום של ידיים שקורא בשם שלי, זה רגע שילווה אותי לכל החיים ותמיד יזכיר לי את הדרך הארוכה שעברתי".