1 צפייה בגלריה
אוראל חלפי. צילום פרטי
אוראל חלפי. צילום פרטי
אוראל חלפי. צילום פרטי
מה הג'וב הכי גרוע שהיה לך? "לפני השירות הצבאי שלי עבדתי בחברה שעשתה הפקת אירועים. הייתי אחראית על איזה מתקן מתנפח, ותוך כדי העבודה אישה אחת ביקשה שאשגיח לרגע על הילד שלה. אמרתי לה 'בסדר' והמשכתי לעבוד. כעבור כמה דקות אותה אישה חזרה ושאלה 'איפה הילד?' ופתאום שמתי לב שהוא נעלם איפשהו. מאז אני לא לוקחת אחריות על ילדים".
מה התספורת הכי גרועה שהייתה לך אי פעם? "בגיל 15 בערך היה לי צורך עז לעשות גוונים בשיער. הלכתי לספר ורציתי שיעשה לי משהו סולידי. הוא התחיל את העבודה וביקשתי ממנו שישטוף את השיער כדי לראות מה יצא, וכשהסתכלתי במראה פשוט נבהלתי - היו לי שני פסים בלונדינים באמצע הראש, אבל נשארנו בשלום עד שהם דהו".
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "בצק לפיצה. אני מאוד אוהבת את המטבח באופן כללי והחברים שלי מעידים שאני גם מבשלת לא רע בכלל. היה לי מתכון לבצק בראש, אבל אחרי שעה וחצי הבנתי שהוא לא יתפח לעולם וחיפשתי מתכון קליל יותר".
את מי היית מזמינה לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "ביבי נתניהו. מעניין אותי לשמוע איך זה לנהל מדינה עם כל כך הרבה קשיים, תוך כדי שיש כנגדך חקירות ומקשים עליך את העבודה. הוא גם בן אדם שנראה מאוד מעניין בלי קשר".
View this post on InstagramA post shared by Orel Halfi (@orel.halfi) on Feb 6, 2019 at 9:49am PST
View this post on InstagramA post shared by Orel Halfi (@orel.halfi) on Dec 31, 2018 at 5:30am PST
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית חוזרת? "הייתי חוזרת לתקופת שאחרי הצבא ולפני הלימודים. לא הספקתי לעשות טיול אחרי צבא, אולי אחרי שאסיים ללמוד אגשים את זה".
איזה שיר גורם לך להיכנס לאנרגיות? "אני מאוד אוהבת מוזיקת רגאטון. חושבת שזה באופן כללי עושה מצברוח מרים שגורם לך לרצות לרקוד".
מה הריח האהוב עלייך? "בושם La Vie Est Belle של לנקום. בושם לאישה שאני מאוד אוהבת. גיליתי אותו לפני שנה וחצי ומאז אני משתמשת בו".
מה הבגד המועדף עליך ליציאה? "בדרך כלל אני משלבת מכנס גבוה עם חולצת טופ. כיאה לבחורה בגובה 155 ס"מ, אני כמעט תמיד יוצאת עם עקבים. אחרת אני נראית כמו ילדה שבאה לצאת למועדון".
מה גורם לך לבכות? "יש הרבה דברים שגורמים לי לבכות, אבל אם להיות ספציפית יותר אז מוזיקה עצובה שכתובה בצורה אמיתית מאוד מרגשת בעיניי".
מה אנשים לא יודעים עליך? "יש לי רומן מתמשך עם משטרת התנועה. אין לי הרבה עבירות מהירות, אבל עד שיש לי דו"ח מהירות - זה בית משפט. בתכלס וין דיזל ב'מהיר ועצבני' נוסע כמו צב לידי".
View this post on InstagramA post shared by Orel Halfi (@orel.halfi) on Dec 14, 2018 at 10:09am PST
View this post on InstagramA post shared by Orel Halfi (@orel.halfi) on Nov 8, 2018 at 10:06am PST
באינסטגרם, אחרי מי היית ממליצה לנו לעקוב? "סופר צעיר ומוכשר בשם פיני ג'ומה. הוא מעלה כל מיני חיבורים מעניינים על סיטואציות מהחיים. כל פעם שהוא כותב זה מרגיש כאילו הוא מכוון בדיוק אליי".
איזה כישרון או יכולת היית רוצה שיהיה לך? "הייתי רוצה לדעת לעוף. יש לי חרדות של אישה נמוכה. נמאס לי להסתכל על העולם מלמטה, אז נראה לי שלעוף יכולה להיות אחלה דרך לשפר זווית ראייה".
דבר אחד שהיית לוקחת איתך לאי בודד? "מוזיקה. זה משפר לי את מצב הרוח בשניה אחת ויכול להרים את האווירה מאפס למאה בזמן קצר. אם כבר נתקעתי באי בודד אז לפחות באווירה טובה".
אמונה טפלה שאת מאמינה בה? "אני מאמינה במלא אמונות כאלה. הכי בולט אצלי זה הקטע שאני מנשקת את היד אחרי שאני מגרדת את העין".
לאיזו סדנה או טיפול היית נרשמת? "סדנה לטיפול בשליטה בדחפים. אני בן אדם שפועל הרבה פעמים מהבטן בלי לחשוב. לא מעט פעמים אני מתחרטת על זה אחר כך. אני מקווה שהסדנה תתקן את זה".
View this post on InstagramA post shared by Orel Halfi (@orel.halfi) on Oct 8, 2018 at 5:40am PDT
View this post on InstagramA post shared by Orel Halfi (@orel.halfi) on Sep 17, 2018 at 7:04am PDT
באיזה תוכנית ריאליטי היית זוכה בטוח? "'נולד לרקוד'. אני מאוד אוהבת לרקוד וכשאנשים מגיעים למועדון ורואים אותי רוקדת זה מרים את האווירה. אני לא מבינה למה לוקח זמן לאנשים להשתחרר כשהם מגיעים למסיבה".
מה ישראלי בעינייך? "הקטע הזה שאנחנו מאוד אוהבים את הצופר באוטו ובמיוחד ברמזורים".
מה הדבר הראשון שאת מסתכלת עליו בגבר? "עיניים. אני יודעת שאומרים שרואים בעיניים את הכל וכל הדברים האלה, אבל אצלי זה ממקום אחר - אם אני מצליחה להסתכל לו בעיניים אז הוא לא מספיק גבוה ואז הסיכוי לילדים גבוהים יורד עוד קצת".