1 צפייה בגלריה
קסם עדי. צילום: בן גבאי (גיליון 15.02.19)
קסם עדי. צילום: בן גבאי (גיליון 15.02.19)
קסם עדי. צילום: בן גבאי (גיליון 15.02.19)
מי אני: די.ג'יי קסם עדי (29), תושבת באר שבע, היא שם ותיק בסצנת חיי הלילה בדרום. בימים אלה מנווטת קסם את חייה בין עמדת הדי.ג'יי ללימודי הדוקטורט אותם החלה השנה. את דרכה כדי.ג'יי החלה בתור בליינית במועדון ה'המניגוואי' בתלאביב.
"גרתי במרכז והייתי יוצאת הרבה. הייתי מהאנשים שמציקים לדי.ג'ייז שמנגנים ומבקשת שירים מסוימים. יום אחד נתקלתי בדי.ג'אית שניגנה וזה גרם לי פשוט לרצות ללמוד לנגן גם".
את הפלטה הראשונה שלה קיבלה עדי בהשאלה מדי.ג'יי יקיר אוחיון ולימדה את עצמה לנגן. "הייתי מסיימת לעבוד, מגיעה לדירה ויושבת על הפלטה. בסופו של דבר החלפתי את אותה די.ג'אית במועדון ההוא".
כעבור שנה חזרה עדי לבאר שבע והכירה את די.ג'יי ארז ג'רבי שחיבר אותה לסצנת חיי הלילה בבירת הנגב.
איפה תמצאו אותי מתקלטת: "אפשר לראות אותי די הרבה בדאנס בר 'מנגה', 'ברקה' וב'אחד'שרה'. בנוסף לזה, אני מנגנת די הרבה בדאנס ברים ברחבי הדרום והמרכז".
משקה אלכוהולי מועדף: "אני מאוד אוהבת יין. יש ביין משהו מאוד קליל וכיף שמצליח להוציא ממך אנרגיות טובות".
דברים שאני אוהבת לנגן: "המוזיקה שלי מאוד מגוונת. אני מאוד אוהבת לשלב סגנונות מוזיקליים שונים בסטים שלי. בנוסף לזה, אני מאוד מתחברת למוזיקת 'אולד סקול' עם נגיעות עכשוויות. מבחינת יציאות מוזיקליות, אני אוהבת להביא דברים שאנשים מכירים, אבל הם לא תמיד נמצאים בתודעה שלהם, ובשנייה אחת להחזיר אותם אחורה בזמן".
קטע שלעולם לא אשכח ממסיבה: "לפני שנתיים ניגנתי במסיבת הבריכה ביום הסטודנט באוניברסיטת בן גוריון. רק מלעמוד על הבמה, אתה יכול להרגיש את האנרגיה של הקהל. אני זוכרת שכשהציגו אותי שם, הידיים שלי פשוט רעדו לפני שלחצתי על ה־play הראשון. זה משהו שיילך איתי זמן רב. האמת היא שבפורים הקרוב אני גם צפויה לנגן בבן גוריון יחד עם די.ג'יי גילי קנטי. הפעם זה יהיה מיוחד יותר כי אני גם לומדת שם".