1 צפייה בגלריה
לירון פוגל. צילום פרטי
לירון פוגל. צילום פרטי
לירון פוגל. צילום פרטי
מה הג'וב הכי גרוע שהיה לך? "לפני הצבא עבדתי כברמנית באירועים. מי שמכיר אותי יודע שבאופי שלי, אני לא החייכנית הכי גדולה בעולם ואפילו יכולה להיות גם די אדישה, אז לא ממש הצלחתי להתחבר למה שהלך שם. בזמן שכולם נהנו מסביב אני סבלתי".
מה התספורת הכי גרועה שהייתה לך אי פעם? "כשהייתי בכיתה ח' עשיתי ראסטה בצבע ורוד. עזוב את זה שאני היום שונאת ורוד, במחשבה אחורה זה נראה מגוחך לגמרי".
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "'תקלה בקצה הגלקסיה'. זה ספר של אתגר קרת. הוא זכה השבוע בפרס ספיר ל-2018 ואני חובבת ספרים, אז מסקרן אותי לדעת על מה מדובר וכמובן שגם הזמנתי אותו".
מה הדבר הכי יקר שקנית אי פעם מלבד רכב או בית? "לפני כשנה הייתי בלונדון עם החבר לשעבר. הלכנו ל tea party באיזה מלון מפואר. הייתי בטוחה שזה משהו קליל כזה ששותים איזה תה עם כמה עוגיות, אבל כשהגיע חשבון של משהו כמו 80 פאונד (בערך 400 שקל) זה כבר היה ממש לא מצחיק. לדעתי זה התה הכי יקר בעולם".
את מי היית מזמינה לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "קים קרדשיאן. על פניו היא דמות מאוד שטחית, אבל בעיניי זאת אומנות לעשות קריירה מכלום. אבל אם להיות רציניים לרגע, היא המציאה את האופנה החדשה של הישבן הסקסי, ואת העניין הזה שדוגמנית לא חייבת להיות בטייפ-קאסט של לבנה עם עיניים כחולות".
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית חוזרת? "גיל הילדות הצעירה. זו תקופה שבה הדאגות הרבה פחות לחוצות ורוב הזמן אתה מתעסק בלישון ולאכול. נראה לי שזה אחלה סידור גם היום".
איזה שיר גורם לך להיכנס לאנרגיות? "השיר 'שירה' של מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. שיר מגניב עם קצב טוב ומילים קליטות כאלה. לפתוח את הבוקר איתו עושה אנרגיות טובות הרבה שעות קדימה".
מה הריח האהוב עלייך? "הבושם 'שאנל מדמואזל'. זה הבושם היחיד והקבוע שלי מכיתה י'. אם בא לך לכתוב משהו יותר אותנטי, אז תלך על ריח של גשם. נראה לי שיהיה מגניב בושם בריח כזה".
מה הבגד המועדף עליך ליציאה? "שמלה ונעלי סניקרס. השילוב הכי פשוט והכי טוב שיש בעיניי".
רגע מביך שקרה לך? "בכיתה ט' היה לי חבר בפעם הראשונה. יצאנו לאיזו מסיבה של ילדים ובפעם הראשונה נעלתי נעלי עקב. כשיצאנו מהמועדון בחזרה הביתה, ירדנו במדרגות ומשום מקום פשוט התגלגלתי מכל המדרגות עם הנעליים. באמת שזה אחד הדברים הכי מביכים שקרו לי אי פעם אם לא המביך ביותר".
מה גורם לך לבכות? "שיר שנקרא 'עץ אגוז' של גבריאל בלחסן. תמיד שאני שומעת אותו זה מעלה לי דמעות. זה שיר שמדבר על תקופה מאוד קשה שהוא בעצמו עבר, והוא מעביר את המסר הזה בצורה מאוד חזקה בשיר".
באינסטגרם, אחרי מי היית ממליצה לנו לעקוב? "ירין ששון. מעצב שיער שהוא גם אדם מקסים ומיוחד. אני חושבת שהחשבון אינסטגרם שלו, נותן לך השראה ליצור ולעשות דברים שאתה אוהב".
איזה כישרון או יכולת היית רוצה שיהיה לך? "הייתי רוצה לדעת לדבר, לקרוא ולכתוב בכל השפות שקיימות בעולם. ששפה לא תהיה מחסום עבורי להכיר אנשים חדשים ולהיפתח לתרבויות שונות".
דבר אחד שהיית לוקחת איתך לאי בודד? "חמאת בוטנים טבעית בלי שום התלבטות. זה הדבר שאני הכי אוהבת בעולם. אם כבר נתקעתי באי בודד, אז לפחות שיהיה טעים".
אמונה טפלה שאת מאמינה בה? "לא ישנים עם ארונות פתוחים או מגירות פתוחות. אני עדיין תקועה בגיל שש בקטע הזה ואולי תצא לי איזו מפלצת מהארון".
באיזה תוכנית ריאליטי היית זוכה בטוח? "אני אלך הפוך ואגיד לך במה בטוח לא אזכה וזה תוכניות בישול. אני כל כך גרועה במטבח שבשביל להדליק תנור אני צריכה להתקשר לאמא שלי. לצורך הפורמט של השאלה, את 'המירוץ למיליון' אני לוקחת בהליכה".