1 צפייה בגלריה
ספיר קדוש. צילום: קורין אלוף
ספיר קדוש. צילום: קורין אלוף
ספיר קדוש. צילום: קורין אלוף
מה התספורת הכי גרועה שהייתה לך אי פעם? "אחרי שהשתחררתי מהצבא צבעתי את השיער לבלונד-פלטינה, שהיה אז ממש חזק באופנה. בגלל שהגוון עור שלי כהה יחסית זה היה נראה די מגוחך. אפילו בפוטושופ אי אפשר להגיע לתוצאות כאלה".
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "חיפשתי תמונה מעוצבת של ברכת 'אשת חיל' לעוגה שאני עובדת עליה. רציתי עיצוב מיוחד לאחת העוגות היותר מיוחדות שיצא לי להכין".
את מי היית מזמינה לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "סיזר מילאן. הוא ידוע בכינוי 'הלוחש לכלבים' והייתי רוצה לשמוע ממנו את סיפור החיים שלו ולהבין איך הוא הפך להיות סוג של 'גורו' בכל מה שקשור לאילוף והצלת כלבים. על הדרך, אם הוא יוכל לעזור לי עם הכלב שלי אחרי הארוחה - אני אשמח".
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית חוזרת? "הייתי רוצה לחזור לתקופה שסבא וסבתא שלי הכירו. הכל באותה תקופה היה מאוד תמים וטהור. אפילו הרומנטיקה הייתה תמימה, הכל היה בעיניים ולא מאחורי מסכים. יש משהו הרבה יותר מרגש בזה".
View this post on InstagramA post shared by sapir kadosh - pipo's cakes (@sapirkadoshcakes) on Sep 10, 2018 at 9:58am PDT
View this post on InstagramA post shared by sapir kadosh - pipo's cakes (@sapirkadoshcakes) on Mar 18, 2018 at 1:11am PDT
איזה שיר גורם לך להיכנס לאנרגיות? "'קומסי קומסה' של סטפן לגר. שיר שנשמע דבילי לחלוטין, אבל הוא כל כך חכם. עושה מצברוח טוב".
מה הריח האהוב עלייך? "אני מתלבטת בין Dior Addict לבין ריח של דלק".
מה הבגד המועדף עליך ליציאה? "אני מאוד אוהבת שמלות וחצאיות. נדיר לראות אותי לובשת משהו אחר שהוא לא אחד מפריטי הלבוש האלה. באירועים, אני נעזרת במעצבת השמלות אביב מימון. משכירה ממנה שמלות ויש לה קו עיצובי שאני מאוד אוהבת".
רגע מביך שקרה לך? "פעם הגעתי לחתונה של זוג חברים באולם 'אגמים'. נכנסתי לאולם, הכנסתי את המעטפה לתיבה ואחרי הנישנושים חיפשתי את השולחן של החברים. שראיתי שאני לא מזהה אף אחד באולם התקשרתי לחברה שלי והבנתי שהאירוע היה בכלל באולם השני".
מה גורם לך לבכות? "כלבים עם סיפור חיים קשה. אני חושבת שגם היום, שיש המון מודעות לאימוץ, זה עדיין לא מספיק ויש עוד המון כלבים שאפשר וצריך להציל".
מה מפחיד אותך? "חושך. יש לי פחד קשה מחושך. אם יוצא לי להסתובב במקום שאין בו תאורה אני נראית כמו איזה בן אדם רדוף".
View this post on InstagramA post shared by sapir kadosh - pipo's cakes (@sapirkadoshcakes) on Mar 3, 2018 at 3:51am PST
View this post on InstagramA post shared by sapir kadosh - pipo's cakes (@sapirkadoshcakes) on May 19, 2018 at 3:51am PDT
באינסטגרם, אחרי מי היית ממליצה לנו לעקוב? "חברה טובה שלי בשם בר בן שטרית שהיא גם קונדיטורית. היא עושה דברים מאוד יפים וטעימים ואנחנו מדברות המון על החיים האישיים וגם על עבודה ומתייעצות אחת עם השנייה כדי להוציא בסופו של דבר את הדברים הכי טובים ללקוחות".
איזה כישרון או יכולת היית רוצה שיהיה לך? "הייתי רוצה שתהיה לי יכולת לקרוא מחשבות של אנשים. מעניין אותי לדעת על מה אנשים חושבים שהם בדרך לעבודה, בדרך הביתה או סתם לפני שהם הולכים לישון. מעניין באיזה שלב זה היה ממש עושה לי כאב ראש".
דבר אחד שהיית לוקחת איתך לאי בודד? "את הכלב שלי באלו, כמו 'באלו' הדוב מספר הג'ונגל. הכלב הזה נמצא אצלי מגיל מאוד צעיר והוא עבר חיים די קשים עד שהגיע אליי. הוא המון בשבילי. אם כבר להיתקע באי בודד, אז לפחות איתו".
איך את מפנקת את עצמך? "אני מאוד אוהבת את העבודה שלי ויותר אוהבת לנוח ממנה. מבחינתי, הפינוק המושלם הוא לק ג'ל אצל חברה טובה שלי רז בן ארוש אללוף. מעבר ללק ג'ל זה גם זמן לנוח".
אמונה טפלה שאת מאמינה בה? "אומרים שאם אתה רוצה לספר משהו רע, אסור להדגים על עצמך כי אם אתה מדגים על עצמך, אתה מזמן מזל רע. אז יש לי כישוף שעובד - אני מוציאה לשון ומושכת למי שהדגים שלוש פעמים באוזן. רק ככה זה מתבטל, תאמין לי".
View this post on InstagramA post shared by sapir kadosh - pipo's cakes (@sapirkadoshcakes) on Jun 2, 2017 at 6:37am PDT
View this post on InstagramA post shared by sapir kadosh - pipo's cakes (@sapirkadoshcakes) on May 6, 2018 at 1:16pm PDT
מה הדבר הכי ספונטני שעשית בחיים? "יש לי קעקוע בפרק כף יד שמאל של כפות הידיים שלי, וכף הרגל של הכלב שלי טבועה בהן. ההחלטה עליו הייתה ספונטנית לגמרי. הייתי בתחנה המרכזית בבאר שבע, נכנסתי לחנות קעקועים ויצאתי עם קעקוע חדש".
לאיזו סדנה או טיפול היית נרשמת? "סדנה לעצבים קל. אני בן אדם עם פתיל מאוד קצר ובשניות אפשר להדליק אותי. צריכה איזה ויפאסאנה או משהו".
באיזה תוכנית ריאליטי היית זוכה בטוח? "את "האח הגדול" הייתי לוקחת בלי שום בעיה".