1 צפייה בגלריה
חן תימסית. צילום: אוהד ארידן (גיליון 23.11.18)
חן תימסית. צילום: אוהד ארידן (גיליון 23.11.18)
חן תימסית. צילום: אוהד ארידן (גיליון 23.11.18)
מי אני: חן תימסית (29) מבאר שבע, היא אחד הסיפורים המרתקים ביותר בסצנת חיי הלילה בבירת הנגב. במשך שנים עבדה כברמנית במועדון הפורום, אך לפני שלוש שנים הגשימה את חלומה בתחום המוזיקה והפכה להיות די.ג'יי במועדון. למעשה, צ'ילי היא האשה הראשונה בכל שנותיו שמשמשת רזידנטית של המקום.
"החשיפה שלי למוזיקה נעשתה בגיל די צעיר. כבר בגיל עשר התחלתי לשמוע מוזיקת היפ־הופ ו'אר אנד בי, ומאז אני מקפידה לעקוב אחרי כל מצעד או שיר חדש שיוצא". את ההזדמנות הראשונה לתקלט קיבלה תימסית בבריכה של הגדולים - מועדון הפורום בהופעה מול 3,000 איש. "דן לייבל, יהודה ז'נו ועומרי אזולאי לקחו אותי בזמנו תחת חסותם ואין ספק שזה היה רגע מרגש שלא אשכח לעולם. הסיפוק והחיוך שהיו לי לאחר מכן, לא נמחקו לי במשך שבוע מהפנים".
איפה תמצאו אותי מתקלטת: "אני משמשת כרזידנטית במועדון הפורום במסיבות של חמישי ושישי. מעבר לכך, אני מנגנת גם במועדון ה'אחד'שרה' בבאר שבע. בנוסף לדרום, אני מנגנת במרכז ובין המקומות הבולטים בהם אפשר למצוא את ה'לימה לימה' וה'אטלנטה' הנחשבים בתל אביב".
משקה אלכוהולי מועדף: "למרות שהתחלתי את דרכי כברמנית, אני לא חובבת אלכוהול במיוחד. אבל אם כבר אלכוהול, אז מבחינתי ליקר על בסיס וויסקי דרמבוי עם שתי קוביות קרח".
דברים שאני אוהבת לנגן: "110% מוזיקת היפ־הופ. אומנים בין לאומיים כמו קארדי בי, ניקי מינאז' דרייק, מיגוס ואשר תמיד מוציאים דברים שהקהל אוהב מאוד וגם אני מתחברת אליהם וזה השילוב הכי טוב שיש. יש שני שירים שאני לא מוותרת עליהם באף מסיבה - Bodak Yellow ו־Bad and Boujee".
קטע שלעולם לא אשכח במסיבה: "מסיבת פורים במועדון הפורום בשנה שעברה. אני בשיא האנרגיות, מרגישה שהקהל גם כן איתי בוייב מדהים והשיא עוד לפנינו. פתאום משום מקום מגיע אליי לכיוון העמדה מישהו שהתחפש לטופאק ומבקש ממני שאשים שיר של עומר אדם. באותו רגע אתה לא מבין מה קורה שם ויש שניה של מבוכה, אבל אחרי כמה רגעים פשוט התגלגלנו מצחוק בתוך העמדה".