1 צפייה בגלריה
חן אלקסלסי. צילום פרטי
חן אלקסלסי. צילום פרטי
חן אלקסלסי. צילום פרטי
מה הג'וב הכי גרוע שהיה לך? "בימי התיכון העליזים עבדתי בחברת אבטחה שסיפקה סדרנים לאירועי ספורט בעיקר. מעבר לזה שאני לא מבינה כלום בספורט והיה לי די משעמם, עבדנו מידי פעם גם באירועי אבטחה גדולים שונים עם אושיות תרבות שונות. בזמן שהיו מביאים להם דברים לנשנש, בדרך לשם היינו מחסלים חצי מזה".
מה התספורת הכי גרועה שהייתה לך אי פעם? "בגיל 12 הייתה לי תספורת קוצים. האמת שהסיפור קצת טראומתי מאחורי הקלעים. הייתה לי נשירה בשיער ואחרי שכל מיני טיפולים לא עזרו, הפתרון היה לקצץ את השיער ושיצמח מחדש. המזל שלי הייתה שבאותה תקופה שודרה סדרת טלוויזיה שהכוכבת בה הייתה עם קוצים, אז ניצלתי".
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "אתר חברת 'דיזל'. במסגרת החנות אנחנו עובדים עם מותגים של החברה, ורציתי לוודא שכל הדגמים של הגי'נסים שהזמנתי לחנות שלנו הגיעו לפי האתר".
מה הדבר הכי יקר שקנית אי פעם מלבד רכב או בית? "משקפי שמש של גוצ'י ב-3,500 ש"ח מהחנות 'בעין יפה' בגבעתיים. כל כך רציתי אותן שלא היה אכפת לי כמה הן עולות. אבל תוסיף שהכל הבל הבלים ומה שחשוב זה הבריאות. זה ירגיע את אמא שלי".
את מי היית מזמינה לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "אנה דל-רוסו. עורכת את מגזין האופנה 'ווג' ואושיות אופנה בפני עצמה. האישה הזאת מכתיבה מה יהיה הסטייל הבא בכל העולם והמילה שלה מאוד נחשבת בעיניי מעצבים שונים. בתור סטייליסטית בתחילת הדרך, הייתי מאוד רוצה לשמוע ממנה על הדרך שהיא עשתה בתעשייה עד שזכתה לכינוי 'כהנת האופנה האגדית'".
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית חוזרת? "לא רחוק. רק שלושה חודשים אחורה לטיול באיביזה. הייתי במשך שבוע עם חברה טובה שלי קמיל שופן. חיינו ממסיבה למסיבה וזמן השינה היחיד שהיה לנו היה על חוף הים. מעבר לזה שאתה לא שם לב בכלל לשעות, החיים שם באמת זה משהו שהייתי יכולה להתרגל אליו בקלות, אז תדאג שמכונת הזמן תתקלקל".
איזה שיר גורם לך להיכנס לאנרגיות? "'שני משוגעים' של עומר אדם. באופן כללי אני מאוד אוהבת אותו. הייתי בכמה הופעות שלו במקומות VIP וכל מי שמכיר אותי יודע שאני מכורה אליו. השיר הזה ספציפית גם מאוד מיוחד, בגלל שכל אחד מתחבר אליו ממקום אחר וזה מה שמייחד אותו בעיניי".
מה הריח האהוב עלייך? "בושם 'קריד' לגבר. תתפלא, אבל אני משתמשת בו באופן קבוע. ריח פשוט ממכר".
מה הבגד המועדף עליך ליציאה? "מבחינת ביגוד, אני מאוד מגוונת. אין לי העדפות ספציפיות בבגדים והלוק שלי מאוד משתנה בהתאם למקום שאני יוצאת אליו. מה שכן, נעלי סניקרס מבחינתי זה מאסט. נדיר שאצא עם נעליים אחרות מהבית".
מה הרגע הכי מביך שהיה לך בחיים? "לפני שבועיים היה בחור שרצה שניפגש במוצאי שבת ולא כל כך רציתי. אבל במקום להגיד לו שזה לא מתאים, התחמקתי בתירוצים של 'אני לא מרגישה טוב' וכל מיני סינונים כאלה. בערב הוא שלח לי הודעה 'איפה את?' ועניתי לו שאני בבית הולכת לישון, כשבפועל הייתי בדרך למסעדה עם חברה. מה הרגע המביך? הוא היה שם גם".
מה מפחיד אותך? "לאבד אדם שחשוב לי. אני אדם שמאוד קשור לסביבה שלו. למרות שזאת דרך העולם, אני לא יודעת איך מתמודדים עם אובדן כזה וחוסר הידיעה הוא שגורם לי לפחד".
מה גורם לך לבכות? "כשפוגעים בי. אני אומנם משדרת קשיחות כלפי חוץ, אבל עמוק בפנים אני נמסה כמו מרגרינה כשמישהו פוגע בי. כמובן רק כשזה קורה עם אדם שאני מאוד אוהבת ומעריכה והמילה שלו חשובה לי".
איזה כישרון או יכולת היית רוצה שיהיה לך? "זמרת. אני כל הזמן אומרת את זה. אנחנו עושים ערבי קריוקי עם חברים ואני מאוד אוהבת לשיר. הבעיה היא שאיך שאני מתחילה לשיר, דואגים לקחת לי את המיקרופון ולהשתיק אותי. הייתי רוצה פעם לפתוח את הפה ושייצא לי איזה קול עצום כזה שכל החברים שלי יישארו בהלם".
דבר אחד שהיית לוקחת איתך לאי בודד? "אחי הגדול שימי. אנחנו מאוד קשורים עוד מילדות והקשר בינינו הוא קשר חזק מאוד. בגדול, אני אבכה שם כל היום והוא יהיה זה שיציל את המצב ויטפס על העצים בשביל להביא לי לאכול ולדאוג לי".
אמונה טפלה שאת מאמינה בה? "אסור לשבת בפינה של שולחן כי זה מביא מזל רע לחתונה. אמא שלי אחראית על האמונות הטפלות בבית, והכי לחוצה מזה שעדיין לא התחתנתי. כשאני חושבת על זה, נראה לי שהשולחן העגול בבית שלנו זה קומבינה שלה כדי שלא תהיה לי ברירה".
לאיזו סדנה או טיפול היית נרשמת? "סדנת עצבים. כשאני לחוצה אני הופכת לעצבנית וזה משהו שאני מאוד מנסה לשלוט עליו. לפעמים זה מצליח יותר, ולפעמים קצת פחות".
באיזה תוכנית ריאליטי היית זוכה בטוח? "אין לי ספק שהייתי מנצחת בקלות ב'גוט-טאלנט', בזכות יכולת המשחק המדהימה שלי לשחק אותה ביונסה, כשבפועל אני הזייפנית הגדולה בישראל. רגע, לזייף בשירה זה גם תופס ככישרון?"