1 צפייה בגלריה
דוראל בן חמו. צילום: טישה מאיילס, קבוצת צח"ל (גיליון 16.11.18)
דוראל בן חמו. צילום: טישה מאיילס, קבוצת צח"ל (גיליון 16.11.18)
דוראל בן חמו. צילום: טישה מאיילס, קבוצת צח"ל (גיליון 16.11.18)
מי אני: דוראל בן חמו (23) מדימונה הוא שם עולה בסצנת חיי הלילה. דוראל הוא בנו של הדי.ג'יי האגדי חיים בן חמו. בגיל 13 קיבל במתנה את פלטת הדי.ג'יי הראשונה שלו מאביו וזו היתה אהבה ממבט ראשון.
הדי.ג'יי הצעיר החל לנגן בימי הולדת ואירועים קטנים עד שהתמקצע בתחום. בהמשך דרכו למד הפקת מוזיקה אצל שגיא אביטבול בנתיבות ביחד עם אלון גוזלי מירושלים. לפני כחמש שנים החלו בן חמו וגוזלי ליצור מוזיקה אלקטרונית והקימו את הצמד aldoros. "המרחק בינינו הוא גדול ואנחנו מצליחים להיפגש מדי פעם. רוב העבודה בינינו נעשית בשלט רחוק". בימים אלה לומד בן חמו תעודת הנדסאי סאונד במכללת 'ספיר'.
איפה תמצאו אותי מתקלט: "כיום אני רזידנט ליין חוגרים בימי חמישי במועדון הסמילנסקי. בנוסף, במוצאי השבת, אני מנגן בבר via בדימונה, ועם די.ג'יי מורן נגר שאני מאוד אוהב ומעריך. אני משתדל לשלב את הנגינה עם הלימודים. זה לא תמיד קל, אבל זה בהחלט מהנה ושובר שגרה".
משקה אלכוהולי מועדף: "אני חובב אלכוהול, אבל מבחינתי אין כמו בירה קרה. ואם כבר בירה אז 'גולדסטאר'. אני מאוד אוהב לטעום בירות מהעולם ולהבין איך עובד תהליך הייצור של בירה במבשלה".
דברים שאני אוהב לנגן: "אני מאוד אוהב לנגן קטעים שלי. עריכות מוזיקליות שאני עושה בעצמי וגם מקבל מיוצרים אחרים".
קטע שלעולם לא אשכח ממסיבה: "לפני כמה שנים ניגנתי באולם אירועים באזור הדרום. תוך כדי שאנשים באטרף של ריקודים, אני קולט שבכמה שניות, כל המוזיקה דעכה, הפלטה כבתה ופשוט אין שירים. זה רגע מביך לכל די.ג'יי כי כל העיניים מופנות אליך במבט מאוכזב. אני מנסה להבין מה קרה, מסתכל הצידה ופתאום קולט את רב המלצרים עומד עם השקע ביד. רצתי אליו במהירות ועוד לפני שהוא הבין מי רץ לכיוונו, החזרתי את השקע לקיר והעליתי את הפלטה במהירות. לשמחתי, אנשים היו באנרגיות טובות שתוך דקה הם חזרו לרקוד, כאילו כלום לא קרה".