יום שני, ערב יום העצמאות, בית משפחת משעני בווילות מצדה בבאר שבע. שאול וברכה מפנים את הווילה כדי שבתם, אורלי אסייג, ובעלה שרון יערכו בו חגיגה גדולה כי יש כמה סיבות למסיבות.
• בואו להצטרף לעמוד "ידיעות הנגב" בפייסבוק
אז ככה: המדינה הרי חגגה 63, חברם של אורלי ושרון, ברנרד בן חיים, חגג באותו ערב יום הולדת 42, ויום לפני חגגה חברתם סימונה בייזרמן יום הולדת 41. אז לרגל שלל האירועים התכנסו כ-30 חברים לערב קריוקי, אלכוהול ומטעמים על בסיס סלטים ופשטידות.
אורלי אסייג וטלי בן חיים - חוגגות עם חברים (צילום: שרון אסייג)
ברנרד ואשתו טלי, שעלו לפני כשנה ארצה מצרפת, שרו דואטים ושאנסונים בצרפתית. האשה אף הפתיעה את הבעל עם עוגת יום הולדת וריקוד סלואו צמוד.
אלי חן הקדיש לאשתו לאה את שירו של צביקה פיק "אני אוהב אותך לאה", ולאה החזירה עם "לגור איתו" של ריקי גל. אלי לא נשאר חייב ושר את "עינייך החומות" של זוהר ארגוב.
אלי ולאה חן - חובבי זמר (צילום: שרון אסייג)
אלעד אורגד אכזב את המעריצים כיוון שלא ידע את מרבית המילים במחרוזת התימנית, ושירי אסרף וגלית בנימין הלכו על "יום שישי את יודעת" של "בנזין".
אבל מעל כולם בלט יוסי הלוי, המכונה ה"זמיר". איש הקבע הפליא בקולו בשלל שירים ומחרוזות. בין השאר, הוא ביצע במיוחד בהתאם לבקשתו של שאול משעני את השיר "אל תשליכני לעת זקנה", ואף נענה להזמנתה של סימונה בייזרמן לשיר עמה את הדואט "עד סוף העולם". לאור האירוע המוצלח כולם כבר מחכים למסיבה הבאה.