מפגש מרגש נערך בבית החולים איכילוב בתל אביב עם הגעתם של נציגים מקרב תלמידי תיכון 'עתיד מחנה נתן' בבאר-שבע למחלקה בה מאושפזת הזמרת מירי אלוני, לאחר שרגלה נכרתה כתוצאה מחיידק טורף.
1 צפייה בגלריה
מירי אלוני ותלמידי תיכון 'עתיד מחנה נתן'
מירי אלוני ותלמידי תיכון 'עתיד מחנה נתן'
מירי אלוני ותלמידי תיכון 'עתיד מחנה נתן'
(צילום: דניאל נווה)
התלמידים והצוות החינוכי שהתרגשו לאחר שצפו בכתבה ששודרה בחדשות והחליטו לעשות מעשה.
תלמידי התיכון כתבו למירי עידוד לאיחולי החלמה מלאה והחליטו לעשות את כל הדרך מבאר-שבע לפגוש אותה באופן אישי יחד עם מנהל ויועצת בית הספר. הביקור של התלמידים ריגש לא רק את מירי עד דמעות, אלא גם את כל צוות המחלקה שהצדיע להם על היוזמה המרגשת.
קראו גם:
התלמידים הגיעו מצוידים בברכות, זרי פרחים ומגשי פירות ועוד מטעמים כדי לעודד ולהמתיק את התקופה הלא נעימה שעוברת על הזמרת.
הביקור הינו חלק מתפיסה חינוכית הומניסטית בה דוגלים בבית הספר שבבעלות רשת עתיד ובפיקוח משרד העבודה, ששמה נר לרגליה ערכים דוגמת כבוד האדם, עזרה לזולת, נתינה, הקשבה והכלה.
כפעילות מקדימה לפני הביקור ערכו בבית הספר שיעור חינוך שהוקדש לתולדות חייה של מירי אלוני, פועלה וחשיבותה בתרבות הישראלית. עוד דובר על החיבור ליום הזיכרון ליצחק רבין, כאשר אלוני נכחה עמו בליל העצרת בה נרצח.
מאיר אבן שימול, מנהל תיכון 'עתיד מחנה נתן', סיפר: "אנחנו מאמינים כי לצד החשיבות בהשקעה בלימודים הטכנולוגיים, קיימת חשיבות גדולה להנחיל לתלמידים ערכים שיקדמו אותנו כחברה ערכית ומוסרית.
"מירי אלוני היא נכס צאן ברזל ואבן דרך בתרבות הישראלית. אנו מוקירים את פועלה וקוראים מהיוזמה המבורכת של תלמידינו לגורמים הרלוונטיים לסייע בדיור ציבורי הולם, שיותאם לצרכיה החדשים וכמובן מאחלים לה מכל הלב רפואה שלמה".