תחום המסחר המקוון נחשב כיום לאחד מתחומי המסחר המשגשגים ביותר והוא מהווה נתח משמעותי מהיקף העסקאות המתבצעות בכל ענפי המסחר והשירות השונים. על פי הערכות מומחים בתחום האינטרנט והמסחר המקוון, היקף העסקאות בישראל באמצעות אתרי מסחר/חנויות וירטואליות, עשוי להמשיך ולצמוח גם במהלך השנים הקרובות ולהגיע להיקף עסקאות המשתווה להיקף העסקאות המתבצע בבתי עסק פיזיים (חנויות, נקודות מכירה, מתחמי קניות וכדומה).
1 צפייה בגלריה
בניית אתר סחר / חנות וירטואלית ייחודית לעסק שלך
בניית אתר סחר / חנות וירטואלית ייחודית לעסק שלך
בניית אתר סחר / חנות וירטואלית ייחודית לעסק שלך
(צילום: אקסטרה דיגיטל)
בניית אתרי מסחר/חנויות ויראליות - כל האפשרויות
כאשר מדברים על בניית אתר סחר / חנות וירטואלית למטרות פעילות מסחר מקוונת ברשת, מדברים למעשה על שתי שיטות הקמה ובנייה עיקריות, הראשונה בהן כוללת את כל סוגי הפלטפורמות במסגרתן אתם רוכשים דומיין וטמפלטים של אתר מכירות/חנות וירטואלית, מזינים לתוכם את המוצרים השונים אותם אתם מעוניינים לשווק, מתחברים למערכת סליקה ומתחילים למכור ברשת. החלופה השנייה והמקצועית יותר מיושמת במסגרת הליכי תכנון והקמה של אתרי מסחר/חנויות וירטואליות במסגרת מה שמכונה: CUSTOM MADE. מסגרת זו מאפשרת לכם ליהנות מהתאמה ייחודית ופרטנית של כל מרכיבי האתר בהתאם לכל צרכי המכירה שלכם ברשת תוך התחשבות בהליכי הקידום והשיווק של האתר, סביבת התחרות של האתר והיבטים נוספים העשויים להפוך אתכם לאתר המכירות/חנות וירטואלית מובילה בתחומה.
CUSTOM MADE - כל היתרונות באתר אחד!
בניית אתר סחר/חנות וירטואלית במסגרת תהליכי CUSTOM MADE המיושמים על ידי חברות אינטרנט מובילות בתחומן, הוא תהליך עבודה המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הבאים לידי ביטוי לאורך כל שלבי הפיתוח והבנייה של האתר ולאורך כל שלבי התפעול של האתר מרגע העלאתו. יתרונות אלו כוללים בין היתר:
• תכנון מיטבי של כל אחד מדפי האתר תוך התייחסות לאופי העיצובי של האתר בהתאם לעקרונות ה-UX (חווית משתמש) ו-UI (ממשק משתמש).
• התאמה רספונסיבית של האתר לכל אמצעי הגלישה האפשריים בנייד, בנייח, בטלפון החכם, בטאבלט ואפילו בטלוויזיה חכמה
• הטמעה של כל סוגי הפיצ'רים המתקדמים ביותר מסוגם בתחום המסחר המקוון כחלק אינטגראלי ממערכות האתר, לרבות, מערכות מתקדמת לניהול תוכן, מערכת מתקדמת לאבטחת המידע באתר, מערכת סליקה ומערכות נוספות המותאמות לכל צורך והיבט עסקי של האתר.
• אתרי סחר/חנויות וירטואליות הנבנות בהתאם למחקרי עומק בתחום העסקי בו מתמחה האתר המיועד תוך התייחסות נקודתית לאתרים מובילים בתחום (סביבת תחרות).
• אתרים בעלי יכולות קידום מיטביות במנועי החיפוש
• אתרים הנבנים מתוך חשיבה על מסלול הרכישה אותו עובר הגולש מרגע כניסתו לאתר ועד להשלמת העסקה בה הוא מעוניין
ויתרונות נוספים ההופכים את אתרי המסחר והחנויות הוירטואליות בשיטת ה- CUSTOM MADEלאתרים בעלי ערך מיתוגי לכל בית עסק.