בעקבות ההתחממות הגלובלית והאקלים הישראלי שכמעט ולא מאפשר לעבור את חודשי הקיץ החמים ללא פעילות רציפה של מזגן אחד או שניים לכל הפחות, עולה הביקוש למתקיני מזגנים בכל רחבי הארץ. אנשים רבים בוחרים להתחדש עם מזגנים חדשים ונוספים לחללים שונים בדירתם, מה שכמובן מחייב להזמין את שירותו של מתקין מזגנים מקצועי. אז במידה וגם אתם נדרשים למתקין מזגנים בבאר שבע, חשוב להכיר כמה פרטים חשובים אודות עבודות ההתקנה השונות.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

בחרו במתקין מזגנים מקצועי אמין ומיומן

לא מעט מתקיני מזגנים מקצועיים ומיומנים אינם משתמשים במלוא הידע המקצועי שלהם במטרה להבטיח לכם את ההתקנה הטובה והבטוחה ביותר. ישנם מקרים בהם נדרשת עבודה נוספת של הארכת צנרת, חציבה בקירות בטון, הנמכת תקרה ועבודות גבס שונות על מנת להתקין את המזגן בצורה הטובה ביותר. מתקין מזגנים שאינו מספיק אמין ידע להקל על עצמו את העבודה ולהתקין את המזגן באופן שאינו מיטבי. מיכאל ובוריס המציעים שירותי התקנת מזגנים מיכאל ובוריס יבטיחו לכם התקנה מקצועית ללא יצורי דרך על חשבון הלקוח.

התקנת מזגן עילי לעומת התקנת מזגן מיני מרכזי - כל מה שחשוב לדעת

שני סוגי המזגנים השכיחים ביותר בישראל הם מזגן עילי ומזגן מיני מרכזי. התקנת מזגן עילי פשוטה יחסית וברוב המקרים לא תצריך זמן רב ותשלום יקר. במקרים חריגים תידרש הארכת צנרת, חציבה בקירות בטון או התקנה בחדר ממ"ד מה שעלול להפוך את העבודה למעט יותר מורכבת עבור תשלום נוסף. חשוב להדגיש ולומר כי התקנת מזגן בחדר ממ"ד מחייבת את המתקין להיצמד להוראות הממשלתיות אשר נועדו להבטיח את כשירותו של הממ"ד בפני טילים או מתקפות כימיות שונות.
לכן, אם אתם מתכננים להתקין מזגן בחדר ממ"ד חשוב לוודא כי המתקין שלכם מכיר את כל כללי הבטיחות על מנת לשמור על כשירותו של הממ"ד. התקנה שאינה מקצועית על פי כל ההנחיות, עלולה לפגום בכשירותו של חדר הממ"ד ולהוריד את ערך הדירה כולה.

מורכבות ההתקנה והשפעתה על המחיר - מקרים חריגים יצריכו מכם תשלום נוסף

לעומת המזגן העילי אשר התקנתו פשוטה וקצרה יחסית, מזגן מיני מרכזי מצריך עבודת התקנה של ממש. מזגן מיני מרכזי אשר מצליח למזג את כל חלל הדירה שלכם באופן שווה מצריך תעלות רבות בין חדרי הבית. לשם הצבת תעלות אלה נדרשים לעבודות גבס רבות, חציבות בקירות, הנמכת תקרות ועוד שלל פעולות התקנה. בשל המורכבות, עלות התקנת מזגן מיני מרכזי תעלה לכם הרבה יותר בהשוואה להתקנת מזגן עילי. כך או כך, חשוב לבחור נכון מתקין מזגנים מקצועי, אמין ומיומן אשר ידע להתקין את המזגן בכל חדר בהתאם להנחיותיו וללא קיצורי דרך כלל.