הדרום הענק נראה לתושבי הארץ כמו אזור אחיד וגדול אלא שכל מי שגר בו יודע שלכל חלק בו יש מאפיינים משלו. יש את היישובים העירוניים הגדולים והקטנים ויש את היישובים הכפריים, שגם הם מחולקים לסוגים שונים. המשותף לכולם הוא שהדרום פורח ומשגשג והופך מגנט משיכה לתושבים חדשים, מה שהופך אותו להצלחה כלכלית לאט לאט. יישובים רבים מציעים בשנים האחרונות אפשרויות אטרקטיביות לבעלי עסקים ולעצמאים שונים לעבור לגור שם ולעבוד מהבית או להעביר לשם את העסקים שלהם, שמתנהלים לפעמים אונליין. היתרון שלהם הוא היכולת שלהם להגיע ללקוחות שלהם ולשם כך נחוצים אנשי מקצוע שיכולים להפיץ את הבשורה, כמו משרדי פרסום בבאר שבע שמתמצאים במה שקורה בדרום ויכולים לפרסם. בזה תלויה ההישרדות הכלכלית אבל נראה שהם מצליחים בזה לא רע.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: unsplash)

כיצד לפרסם בדרום?

תושבי הדרום ידועים בסולידריות הרבה שלהם ובכך שהם אוהבים לקנות ולשכור מקומיים בעיקר. כלומר, כל פרסום של איש מקצוע בתחום זה יקבל מיד את תשומת לבם והם יעדיפו אותו מיד. זה ידוע גם למי שמפעיל את משרד פרסום ירדן דיגיטל ולכן הרבה יותר קל לו לשכנע את הדרומים לתת אמון בעסקים מקומיים. כעת, כל מה שנותר הוא להביא לידיעת הלקוחות את קיומם ולפרסם באמצעים מקומיים, בפרינט, בדיגיטל וגם ברדיו המקומי. אם יש משהו שהדרום גאה בו זה כל מה שקשור בתקשורת המקומית העשירה שלו – עיתונים מקומיים רבים שהתושבים מעדיפים לא פעם על פני העיתונים הארציים, תחנות הרדיו המקומיות שזוכות להאזנה רבה וכמובן אתרי החדשות המקומיים כמו גם האתרים של העסקים שמפרסמים בגוגל וגם במדיה החברתית.

לעבוד נכון בפרסום בדיגיטל

אם יש משהו שעובד תמיד והוא הכי טבעי היום שיש זה הדיגיטל. שם גם פורחים אמצעי הפרסום והשיווק שכל עסק רוצה לנצל לטובתו. הפרסום בדיגיטל יכול להיות גם באינטרנט אבל גם באפליקציות למיניהן. לפעמים זה אפילו עדיף משום שרוב האנשים קונים ובודקים שירותים ומוצרי דרך הטלפון הסלולרי. לכן, היום ידוע שפרסום במובייל מוביל פי כמה לעסקים מסוימים שלהם עדיף להפנות חלק גדול מהפרסום שלהם דווקא לשם. את הפילוח הנכון של תקציב הפרסום עושים משרדי פרסום בבאר שבע לפי פילוח תנועת הגולשים והמתעניינים.

כיצד מחליטים היכן לפרסם?

אנשי המקצוע בודקים את הנתונים שמתקבלים כל הזמן מהנכסים הדיגיטליים שלכם כמו חנות ואתר אונליין. אם הם רואים שלעסק מסוים נכון יותר לפרסם במדיה החברתית כמו אינסטגרם ופייסבוק, שם גם ימצאו אותם. אם יחליטו שגוגל היא המקום העיקרי שבו מחפשים עסק מסוים ימליצו להעביר את רוב התקציב לשם כדי להבטיח שתנצלו כמו שצריך את התקציב כדי למשוך לקוחות. את הנתונים בודקים כל הזמן ומתאימים להם את המודעות ואת הפוסטים, אם צריך. כמובן שגם האתר שלכם צריך להיות מותאם לכל הדרישות וידידותי למשתמש תמיד.