להדס סופר (36) מאפרת כלות ומעצבת גבות בשלל שיטות, לא היה מעולם ספק שזה יהיה עיסוקה. מאז ומעולם נמשכה אל עולם היופי והבחינה שיש לה כשרון טבעי לדבר: "הייתי הנערה הזו שבתיכון, סידרה גבות לחברות בהפסקות והייתי ממש טובה בזה", סיפרה, "אני אוהבת הכול בעבודה שלי את המגע עם אנשים, את ההיבט הפסיכולוגי. אני נהנית לראות את השינויים המהותיים שעיצוב גבות או טכניקות איפור יכולות לגרום לפנים, להבעה ולתחושת הבטחון הכללי של הלקוחות ומתרגשת איתם מהשיפור שזה מביא באיכות חייהם".
2 צפייה בגלריה
הדס סופר
הדס סופר
הדס סופר
(צילום - מורן גז)
כאחותו של מעצב השיער תומר סופר, שמספרתו פועלת בבאר שבע למעלה מעשרים שנים, מצאה מיד את מקומה והחלה, לעבוד עימו: "התחלתי לסדר גבות ללקוחות המספרה ולאפרן ואחרי הצבא השתלמתי באיפור והתמקצעתי בנושא איפור קבוע, שנחלק למספר שיטות מתקדמות למשל: 'שיטת השערה' (מיקרובליידינג) שייחודה בעדינותה אך אינה מתאימה לכולן 'שיטת ההצללה' שמתאימה לחובבות הגבות הדומיננטיות ו'שיטת הפודרה', שבאמצעותה התוצאה, נראית אוורירית במיוחד. כל שיטה מותאמת לסוג העור של הלקוחה ולאופייה. בנוסף, איפור קבוע הוא גם ההגדרה לתחימת קו העיניים ולהדגשת פיגמנט השפתיים".
בעידן בו הרשתות החברתיות הן כמעט חזות הכול בעבור נשים רבות לגבות משוקמות יש חלק מהותי בהעלאת הבטחון העצמי: "אני נרגשת בכל פעם מחדש מהתגובות: יש מי שמגיעות אחרי מחלה ואני מספקת להם מענה בהיבט הזה, יש שנתקעו עם מבנה גבות עגול מעשורים קודמים שמשפיע על הבעת הפנים", הסבירה, "שינוי התצורה הוריד מהם עשרות שנים ושינה מבנה פנים וההבעה. יש נשים שהעיצוב הנכון של הגבה, אפילו יצר אצלן אפקט 'הרמת עין'. הסוד הוא שאין אצלי 'פס יצור'. מה שמתאים לאחת לא בהכרח מתאים לאחרת ולכל לקוחה, מותאם הטיפול הייחודי רק לה ולמבנה פניה והכול תוך התייעצות משותפת . אין דבר שמשמח אותי יותר מנשים שהתביישו להצטלם וחשו תסכול ואחרי הטיפול כל זה כבר נחלת העבר".
כיום, אחרי שנים של שיתוף פעולה עם אחיה תומר, שלו חלק ניכר בעצמאותה והצלחתה, פועלים השניים ממתחם רמב"ם, והדס אף צפויה לנהל את 'היכל היופי' שהקימו בצוותא ויכלול תחת קורת גג אחת את כל שירותי הטיפוח והיופי האפשריים. ההיכל שצפוי להיפתח בעוד כחודש יכלול מיטות שיזוף, שירותי פדיקור מניקור, קוסמטיקאית ומתחם טיפולים אסתטיים.
2 צפייה בגלריה
הדס סופר. נרגשת כל פעם מחדש מהתגובות
הדס סופר. נרגשת כל פעם מחדש מהתגובות
הדס סופר. נרגשת כל פעם מחדש מהתגובות
(צילום: מורן גז)
הדס מתעתדת להמשיך את עבודתה כמעצבת גבות ומאפרת כלות במקביל לניהול ההיכל החדשני: "אני לא מוותרת על האהבה שלי ללקוחות שהן כמו משפחה ועל ההזדמנות לחולל שינויים שמשפרים את איכות חייהן", הבהירה, "איפור כלות אני אוהבת במיוחד כיוון שבאמצעות טכניקות איפור כמו הצללות והארות ניתן לייצר קסמים: הצרת פנים עגולות, יצירת עצמות לחיים מוגבהות או אפילו אשליית מחשוף נדיב. וזאת באופן שנראה טבעי לחלוטין".
כילדה בשכונה ג' חלמת שתנהלי אימפריית יופי כזו?
"הגעתי משכונה לא נחשבת במיוחד וממשפחה שלא היה בה הרבה כסף . כילדה, התביישתי בנראות של הבית שלי והמצב הכניס בי מוטיבציה לשפר את תנאי חיי. חשבתי שאוכל להצליח בתחום היופי בו אני טובה, אם אהיה חדורת מטרה. לא חששתי מהעובדה שלא היה לי גב כלכלי אלא ההפך. אמרתי לעצמי שאני יכולה לעשות את זה והאמנתי בעצמי. ובאמת, אני ותומר אחי לקחנו את עצמנו לכיוונים חדשים ועוד נעשה דברים גדולים ביחד", אמרה,"במקביל, אני תמיד שומרת על צניעות ומבחינתי כל לקוחה שנכנסת אליי היא לא מובנת מאליה. לא משנה לי מהיכן הגיעה, מעשירון עליון או תחתון, בשבילי היא 'וי. איי.פי'. אני חושבת שהשכונה ממנה הגעתי גם העניקה לי את היכולת לגעת באנשים, להבין אותם. התואר בפסיכולוגיה הוא משם, לא מאוניברסיטה".
יש לך טיפ לנשים שחוששות לצאת לדרך עצמאית?
"לא לפחד מהפחד וללכת עם החלומות שלך. פעמים רבות אנו מפספסות הזדמנויות להצלחה, רק משום שהפחד מכישלון מעקר אותנו".
חוץ מלנהל קריירה עצמאית ומשגשגת, גם בחייה האישיים היא רושמת הצלחות ובקרוב, תצעד לחופה עם בן זוגה בשנה האחרונה שי קיסוס: "שי נכנס לחיי לפני כשנה אולם התחושה היא שאנחנו ננצח ביחד. הוא מאד תומך בי ומסייע לי", סיפרה בהתרגשות, "לשי שהתאלמן, יש שני ילדים ולי יש שניים מנישואים הקודמים וביחד אנחנו מגדלים בהרמוניה ארבעה ילדים מקסימים".
הדס סופר, הנרי קנדל 12, רמב"ם, באר שבע
מספר פלאפון: 050-8922646
מייל: hadassofer@icloud.comc
בפייסבוק: Hadas sofer
באינסטגרם: Hadas sofer