תערובת שמנים און גארד דוטרה
אחת הדרכים הטבעיות והיעילות ביותר להגן על הגוף שלנו היא בעזרת ארומתרפיה, כלומר שימוש בשמנים אתריים מתאימים. תערובת שמנים אתריים מומלצת ביותר לכל מי שמחפש להעצים ולחזק את מערכת החיסון שלו היא און גארד דוטרה, המכילה שמנים אתריים המופקים מצמחים כמו עלי רוזמרין, תמצית תפוז בר, עלי אקליפטוס, ניצני ציפורן, עלים וקליפת קינמון, ועוד. התערובת יעילה לחיזוק, ריפוי וחיטוי. ניתן להשתמש בה לחיזוק מערכת החיסון, להגנה על מערכת הנשימה מפני זיהומים ודלקות, או אפילו בתור חומר ניקיון וחיטוי של משטחים או ניקוי האוויר במקומות סגורים. ולבסוף, יש מי שייהנו דווקא מכולתה של תערובת און גארד להרגיע ולשפר את מצב הרוח.
1 צפייה בגלריה
און-גארד
און-גארד
און-גארד
(צילום: נטורל ליבינג)
איך משתמשים בשמן און גארד דוטרה? כפי שפירטנו מעלה, לתערובת השמנים און גארד דוטרה ישנו מספר רחב במיוחד של שימושים אפשריים. ניתן גם להשתמש בה במספר רב של דרכים, בהתאם לתוצאה שאתם מחפשים להשיג. ● טפטפו מספר טיפות על דיפיוזרים למיניהם בעת ניקיון או החלפה, על מנת לטהר את האוויר, להשרות ריח נעים ומרגיע בחדר, ולהגן מפני חיידקים פתוגניים בדרכי הנשימה. ● לניקוי וחיטוי אפשר לערבב מספר טיפות של השמן ביחד עם סודה לשתייה ולהשתמש כחומר ניקוי וחיטוי באמבטיה. לחילופין, אפשר לנקות משטחים בתוך הרכב בעזרת השפרצה של מים מעורבבים עם 3-4 טיפות של השמן בתוך בקבוק זכוכית עם ספריי. ● שמן עיסוי על בסיס שמן קוקוס נוזלי ותערובת און גארד מרגיעה ומקלה על כאבים שנובעים מדלקות, שפעת, ואפילו כאבים כרוניים שונים. ● גרגרו כוס מים עם 1-2 טיפות של שמן און גארד כדי להקל על כאבי גרון ושיעולים. ● בליעה בקפסולה: מצוין לטיפול בפטריות ופרזיטים, וגם לטיפול בבעיות בדרכי השתן.
איפה קונים שמנים אתריים טהורים ובטוחים? טיפול ארומתרפי בשמנים אתריים הוא תחום הולך ומתפתח בעולם בכלל ובארץ בפרט. למרבה הצער, המשמעות היא ששמנים אתריים אינם רק נגישים יותר לכל מי שמעוניין להשתמש בהם, אלא גם שישנם מפיצים שמנסים לפתות לקוחות עם שמנים אתריים במחירים זולים במיוחד ומוכרים להם בתמורה שמרים באיכות נמוכה. אותם שמנים עלולים להכיל רעלנים שונים ובעלי רמת זיקוק נמוכה. אז איך נוודא שהשמן שקנינו הוא טהור, מזוקק ואפקטיבי?
מרכז נטורל ליבינג הדרך האמינה ביותר לוודא שאתם רוכשים שמן אתרי איכותי היא לעבור רק דרך חברה מוכרת, אמינה ומנוסה. מהבחינה הזו, מרכז נטורל ליבינג מתבלט לטובה בנוף החנויות בארץ. במרכז תוכלו למצוא מגוון יוצא דופן של מוצרי ארומתרפיה וטיפולים טבעיים שונים. בעת הרכישה תוכלו להיות בטוחים שהמוצרים של המרכז מגיעים רק מחברות ותיקות ומוכרות ברמה הבינלאומית, שעומדות בתווי התקן המחמירים ביותר ובעלות דרגת זיקוק גבוהה של החומרים הצמחיים. מעבר לנוחות ולשקט הנפשי שהמרכז מציע ללקוחותיו, תופתעו לגלות גם את גובה המחירים של המוצרים. תוכלו למצוא כאן מגוון רחב של מוצרים במחירים משתלמים במיוחד שלא ניתן למצוא בשום מקום בארץ מבלי להתפשר על איכות.