ארגון של אירוע, פרטי או עסקי, הוא לא דבר פשוט. לא משנה אם מדובר באירוע קטן או גדול, אירוע שנמשך זמן קצר או זמן ממושך, ובין אם זה אירוע שנערך מהיום למחר או באירוע שיש שבועות וחודשים ארוכים להתכונן ולארגן אותו, בכל מקרה זה לא דבר פשוט. ישנם לא מעט פרטים שצריך להתייחס אליהן בשביל שהאירוע יהיה ברמה הגבוהה ביותר, כפי שאנחנו מצפים שיהיה. השלב המהותי ביותר לצורך ארגון אירוע מכל סוג שהוא, היא בחירת אולם אירועים. הסיבה לכך היא פשוטה, ברגע שאנחנו בוחרים אולם, אז יש לנו גם מועד מוסכם לאירוע, אנחנו יודעים איפה הוא ייערך, מה כמות המוזמנים שיכולים להיות נוכחים בו, לפי ההסכם שלנו עם המקום שבחרנו, נוכל גם לדעת עם אילו ספקים ובעלי מקצוע תהיה לנו אפשרות לעבוד במקום. לכן בחירת אולם אירועים היא דבר שאסור לנו להקל בו ראש. אנחנו צריכים להקפיד ולבדוק כל פרט, לפני שאנחנו בוחרים לחתום חוזה עם אולם כזה או אחר. בחלקים הבאים של המאמר נסביר כיצד זה מתבצע, איך אנחנו מחפשים ומוצאים אולמות אירועים.
1 צפייה בגלריה
britot
britot
britot
(צילום: pixabay)
הרבה מאוד ישראלים מחפשים אולמות אירועים בדרום הארץ, הן בגלל שהם מתגוררים באזור או בגלל שבני משפחה רבים מתגוררים ביישובים בדרום ואז לנוחיותם יהיה הרבה יותר קל אם האירוע ייערך שם. צריך לומר, אפשר למצוא הרבה מאוד דוגמאות וסוגים של אולמות אירועים בדרום, צריך רק לדעת איך לחפש וכיצד לבחור את המקום הנכון.
כיצד מחפשים אולמות אירועים בצורה נכונה? כשאנחנו ניגשים לחפש אולמות אירועים בדרום הארץ, עומדות לרשותנו שלוש אופציות עיקריות. ראשית, אנחנו יכולים להשתמש בהמלצות של חברים ובני משפחה, שנית, אנחנו יכולים להשתמש בהמלצות וחוות דעת של גולשים באינטרנט, ובפרט ברשתות חברתיות, שלישית, אנחנו יכולים לחפש על פי אתרים ומדריכים שונים. בכל מקרה, כשאנחנו מחפשים אולמות אירועים בדרום וכן אם אנחנו נעזרים בהמלצות וחוות דעת, חשוב לא להסתפק רק במה שמספרים לנו אלא גם לבדוק בעצמנו את המקום, בכל אספקט שהוא. זאת על מנת שנוכל לדעת בוודאות איפה נכון לנו לערוך את האירוע. צריך לציין עוד נקודה והיא, חיפוש אולמות אירועים צריך להתבצע על פי סדר עדיפויות, על פי פרמטרים מוגדרים. אנחנו צריכים לקבוע מה חשוב עבורנו יותר ומה פחות. לכן, אנחנו נקבע מראש על מה להסתכל ולמה לתת חשיבות.
נקודות שחשוב לבדוק
  • תקציב- מה גודל התקציב שלנו וכמה אנחנו יכולים להשקיע בהשכרת אולם אירועים
  • כמות מוזמנים- אנחנו צריכים להחליט מראש כמה מוזמנים נרצה להזמין לאירוע והאם המקום מסוגל להכיל זאת.
  • ספקים- אילו ספקים המקום מציע, מה איכותם ועד כמה אנחנו שלמים עם זה שהם יעבדו באירוע שלנו.
  • עיצוב ותכנון- איך האולם בנוי, כיצד הוא נראה, איך הוא מעוצב ועד כמה אפשר "לשחק" עם זה
  • קונספט האירוע- חשוב לבדוק עד כמה האולם מתאים לקונספט שרוצים לייצר לאירוע, אם בכלל.