אחד מהפתרונות היצירתיים והמהנים ביותר לימי הקיץ החמים, הוא הזמנת בריכה ביתית לחצר הבית. כך ניתן להתאוורר ולבלות בחוץ מבלי לעזוב את הבית. כעת, אחרי תקופה ארוכה שהיה קשה להשיג את המוצר המבוקש, הבריכות שוב זמינות להזמנה. לכן לקראת הרכישה, אלו כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.
1 צפייה בגלריה
"בלו בלו"
"בלו בלו"
"בלו בלו"
(צילום: FREEPIK)
לבחון את השטח שעומד לרשותנו כדי להבטיח שהבריכה תשרת את הצרכים שלך בצורה מדויקת, חשוב שנמדוד היטב את שטח החצר. בריכה גדולה מדי עלולה להפוך בסופו של דבר למכשול. חשוב שנעריך כמה שטח פנוי נדרש לנו כדי להתנועע בחופשיות, להשאיר מקום למכשור וציוד וכמובן – לדאוג שיהיה שטח פנוי לדברים נוספים שאנו רוצים לצד הבריכה כמו ריהוט גינה, מיטות שיזוף ועוד.
להשקיע בציוד הנלווה בריכה איכותית, לא תהיה מושלמת ללא ציוד הסינון והשאיבה ששומר על איכות המים. כדי להבטיח שמי הבריכה יהיו נקיים ללא הצטברות חיידקים וזיהומים, חשוב שנשקיע במסננים איכותיים ובמשאבה חזקה ואמינה. במהלך תהליך קבלת ההחלטות שלך, חשוב להציב את הציוד הנלווה של הבריכה בסדר עדיפויות גבוה.
להגדיר תקציב מראש טווח המחירים של בריכות השחייה הוא רחב למדי. הן יכולות לנוע מכמה מאות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים. לכן, חשוב שנגיע אל הרכישה עם מסגרת ברורה ונגדיר רף שאותו לא נעבור. המסגרת הזו תאפשר לנו לקבל החלטות מושכלות יותר ולבצע את הבחירה רק במסגרת המחירים שהגדרנו לעצמנו. סביר מאוד להניח שתהליך קבלת ההחלטות יהיה יעיל בהרבה כשהאפשרויות שלנו מצומצמות.
לבחור בספק הנכון שוק הבריכות הביתיות מוצף בספקים. עם זאת, לא כולם מתחייבים לאיכות גבוהה. ישנם לא מעט דגמי בריכות מיצרנים לא מוכרים המיוצרים מחומרי גלם מאיכות ירודה. כדי להבטיח שהתמורה לכסף שלך תהיה ראויה, חשוב לרכוש מיבואנים מורשים ולוודא שלמוצר שרכשת יש תו תקן. ספק מקצועי וותיק יוכל להציע לך אחריות לאורך זמן ושירותי תיקונים ותחזוקה שיסייעו לך לשמור על הבריכה שלך במצב טוב. אם כבר החלטנו להשקיע בחצר, חשוב שנעשה את זה נכון. לאחר מחסור עולמי שנוצר בבריכות שחייה ביתיות, זאת כתוצאה מעלייה בביקושים, ניתן כיום להתעדכן במלאי חדש ברשת בלו בלו - המובילה בתחום בריכות ביתיות. הביקוש הולך וגובר של בריכות שחייה ביתיות אכן שבר את המחסור העולמי וכעת אבל כעת ניתן להזמין את הבריכות ולהנאות משירות מקצועי ואמין. רשת בלו בלו המובילה את תחום הבריכות הביתיות בישראל מציעה מלאי חדש של בריכות שחייה. לכן אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולבצע הזמנה או לבקר בסניף החדש שנפתח לאחרונה ברחוב תוצרת הארץ 3 בבאר שבע.