בתור נותני שירות כמובן שהרשת מלאה בחובבנים או גרוע מכך בשרלטנים אשר אינם יבצעו את העבודה כראוי ויגרמו תנועה רק לכסף בחשבון שלכם. אבל לפני שמתחילים לדאוג יש להבין שגם את השוק הנ"ל ניתן לבקר ולחקור ולהבין כיצד כדאי לפעול וכן להעזר בסוכנות שתעשה פלאים למוצר שלי.
1 צפייה בגלריה
דניאל זריהן- קידום אתרים
דניאל זריהן- קידום אתרים
דניאל זריהן- קידום אתרים
(צילום: FREEPIK)
יש דברים שנכונים בכל שוק • הדרך הטובה ביותר לבחור סוכנות קידום אתרים לבצע עבודה היא בעזרת חוות דעת ממקור ראשון. אדם אשר קיבל שירות ויצא מרוצה הוא ככל הנראה האדם האובייקטיבי ביותר איתו כדאי להיוועץ. זה נכון כמעט בכל תחום וישנם ענפים שלמים של תעשייה אשר פועלים בשיטת ה"חבר מביא חבר" ביניהם גם ההייטק הישראלי. לכן נחפש חוות דעת מאדם אשר עליו אנו סומכים שיוכל לחוות את דעתו על העניין. חשוב לזכור שגם במצב הזה האדם ככל הנראה אינו מכיר את השוק על בוריו וייתכן והצלחת הסוכנות במשימתה אכן הייתה טובה אך ניתן להגיע לתוצאות טובות עוד יותר. בעיקר נוודא שאין ביקורת שלילית ספציפית על נותני שירות מסויימים. • הגודל כן קובע – פעמים רבות נוח להישען על החברות הגדולות בשוק. זה נכון כאשר אנו מוכנים להשקיע סכום גבוה יותר בשביל לחוש ביטחון שאנו בידיים טובות. החברות הגדולות יכולות להביא הוכחה להצלחתן וככל הנראה יבצעו את העבודה. • יש לברר מה הסוכנות מציעה כחלק מסל הקידום – רצוי לדרוש קידום שאינו מתחיל ונגמר בעניין ספציפי. קידום אתרים בגוגל הינו תחום בו בניית האתר, הזנת התוכן ושלל הקישורים צריכים להיות בנויים בהרמוניה נכונה שתסייע לאתר בסופו של דבר לבלוט ולהגיע אל הלקוחות הנכונים. סוכנויות רבות יודעות לבצע את העבודה ולתת חבילה מלאה מהקמת האתר ועד לשיגור אסטרטגיית הקידום ברשת.
ביקורת היא שם המשחק בניגוד לאינספור מקצועות ונותני שירות – את תחום הקידום חשוב, אפשר וחיוני לחקור במהלך תהליך. הסוכנות צריכה לאפשר לכם כלקוחות גישה לתוצאות של הקידום. ניתן לבדוק כל קמפיין אשר השקעתם בו מכספכם ולראות מה הייתה יעילותו. ניתן ללמוד רבות האם הסוכנות מבצעת את עבודתה ועומדת ביעדים אותם הציבה וחשוב מכך ניתן להבין כיצד ניתן להשתפר
לסיכום: כדי לבחור סוכנות נכונה לקידום האתר ברחבי הרשת יש להעזר בכללי אצבע אשר נכונים כמעט לכל שוק ולבצע סקר שוק מקיף. יש להבין מה הם היעדים הנכונים להציב לתוכנית ולראות האם הסוכנות מוכנה להתחייב להביא את התוצאות האלו. בנוסף חשוב לברר עם הסוכנות האם במהלך הקמפיין תיחשפו לתוצאות ותוכלו להבין מה מדד ההצלחה של הקמפיים.