דלת כנף רחבה עם משקוף רחב
אחד מעיצובי דלתות הכניסה האהובים ביותר על בעלי בתים חדשים ובתים בתהליכי שיפוץ, הוא העיצוב של דלת כנף רחבה עם משקוף רחב. בבתים רבים מבצעים שינוי מבני לצורך הרחבת מפתח הדלת, רק כדי שניתן יהיה להתקין את המכלול הזה של כנף ומשקוף רחבים. הייחודיות בשילוב זה נובעת מהנוכחות הרבה של הדלת ומהערכים שדלת כזאת משדרת – יציבות, עוצמה, אסתטיקה ואפילו יוקרה. דלתות כאלה ניתן להזמין מעץ, מתכת ואלומיניום כשללא ספק פתרונות האלומיניום והמתכת הם הפתרונות שמציעים את רמת החוזק המבני הגבוהה ביותר עם אפשרויות עיצוב חדשניות, לרבות עיצובים דמויי עץ. המשקוף עצמו יכול לשלב מגוון רחב של אלמנטים עיצוביים, לרבות זכוכית באינספור עיצובים, פסיפס זכוכית, קוביות זכוכית, עץ, מתכת, שילובי חומרי גלם שונים וכמובן שילוב של עיטורים בשלל דוגמאות וסגנונות עיצוב.
1 צפייה בגלריה
סוגי דלתות לכניסה
סוגי דלתות לכניסה
סוגי דלתות לכניסה
(צילום: Freepik)
דלת דו כנפית
עיצוב נוסף של דלתות כניסה, שללא ספק משדר נוכחות יוצאת דופן הוא העיצוב של הדלת הדו כנפית. המדובר בדלת שלמעשה עשויה משתי כנפיים שניתן לפתור את שתיהן יחד או כל אחת לחוד. היתרון הפונקציונלי של דלת זו הוא שמדובר במפתח רחב מאוד, שבתורו מעניק גם את היתרון העיצובי שלה: מרחב, גודל, עוצמה, סמכותיות ויוקרה. דלת דו כנפית היא ללא ספק בחירה ייחודית ומיוחדת, שמגיעה אלינו מזמנים עתיקים יותר וממבנים יוקרתיים יותר באירופה הקלאסית, וזהו דווקא אחד היתרונות החשובים שמציע פתרון עיצוב זה לדלת כניסה.
דלת קו אפס
עיצוב נוסף, מודרני במהותו, שיכול להעניק לכניסה לבית שלכם מראה יוצא דופן הוא העיצוב של דלת אפס. המדובר על דלת שאינה בולטת ואינה שקועה ביחס לקיר, אלא משולבת בתוכו בקו אפס בהתאם לגובה פני הקיר. דלתות אלומיניום אלה מעוצבות בדרך כלל כחלק אינטגרלי של החזית בה הן ממוקמות, כך שהדלת עצמה היא לעיתים בלתי נראית בתוך הקיר. מודל עיצוב זה כרוך בדרך כלל בהשקעה בעיצוב של כל החזית בה ממוקמת הדלת, אם כי ניתן ליישם דלת קו אפס גם ללא התאמה לעיצוב של הקיר מסביב. בבחירת דלת חוץ לבית, עומדות בפניכם הרבה יותר אפשרויות ממה שאפשר למצוא בחנות סטנדרטית ואתם לא רוצים לפספס אף אחת מהן לפני שאתם מקבלים החלטה.