ציפי שמלוב אברמוביץ' מוציאה לאור את ספרה הראשון ״החתול מיאו ופאפי לופי״. ספר ילדים מרגש מלא בהומור והכי חשוב סוחף. ציפי מעבירה אותנו מסע שגורם לנו לחייך ולחשוב על אהבה– אהבה ללא תנאי, אהבת חינם. כל אלו מקבלים במה חשובה בספר דרך חרוזים ועלילה משגעת.
2 צפייה בגלריה
צמרת הוצאה לאור
צמרת הוצאה לאור
צמרת הוצאה לאור
(צילום: ציפי שמלוב אברמוביץ')
אשמח שתספרי לי על עצמך שמי ציפי שמלוב אברמוביץ', אני בת 37 נשואה לאלי ואמא של עדי ושל הודיה. אני תושבת קריתמלאכי. אני אומנית רב תחומית - אני מציירת, מאיירת, צלמת, כותבת שירים, מלחינה, זמרת, יוצרת מעצבת וסופרת. דוגמה לשיר שכתבתי והלחנתי ואני גם שרה: rei da beleza. ניתן להאזין לשיר בyoutube. השכלתי האקדמית היא תואר ראשון במדעי המדינה. תואר שני במנהל ומדיניות בהתמחות בביקורת. וכן, לימודי תעודה כמדריכת תנועה לגיל הרך ומאמנת בשיטת NLP והילינג קבלי.
איך כתיבה נכנסה לחייך? מהילדות אהבתי לקרוא המון ספרים. היה לי חלום לכתוב ספר גם למבוגרים וגם לילדים. בינתיים הגשמתי את החלום לכתוב ספר לילדים.
מאין הגיעה ההשראה לסיפור? הספר ״החתול מיאו ופאפי לופי״, מורכב למעשה משני סיפורים.
ההשראה לשמו של גיבור הסיפור "החתול מיאו", הגיעה מהבובה של בתי הודיה העונה לשם "חתולי". ואילו ההשראה לשמו של גיבור הסיפור "פאפי לופי", הוא בעקבות היצירתיות של בתי עדי. היא המציאה את השם הזה.
מה מושך אותך בכתיבה לילדים? מאז שילדתי את בנותיי התעוררה אצלי חדוות היצירה, הקראתי להן סיפורים של סופרים שונים וזה נתן לי מוטיבציה להביא לידי ביטוי גם את הסיפורים שאני חשבתי עליהם.
2 צפייה בגלריה
צמרת הוצאה לאור
צמרת הוצאה לאור
צמרת הוצאה לאור
(צילום: ציפי שמלוב אברמוביץ')
מה המסר שלך לקוראים? סיפורים בעלי מסר חינוכי וערכי של קבלה ואהבה עצמית שזה המסר של הסיפור "החתול מיאו".
ואילו המסר של "פאפי לופי" זה קבלת אהבה מהסובבים שלו ללא תנאים.
מסרים חשובים אלו, הועברו באמצעות האנשת חיות מחמד, במטרה להבעת הזדהות עם הרגשות
והתהליכים שהם עוברים. בגיל הרך, ניתן לעצב את אופיים הטהור של הילדים באמצעות העברת מסרים מעצימים, כך שיוכלו לחשוב ולהרגיש אהובים. אם זה אהבה עצמית ואם זה אהבה מהסביבה.
האם נתקלת באתגרים/ קשיים במהלך הכתיבה? כתיבה לילדים צריכה להיות קולחת, מעניינת ומאוירת עם מסרים ערכיים. האתגר הכי גדול הוא איך לעניין, אך בנוסף איך להעביר מסר שהוא גם מחנך.
האם את עובדת על משהו חדש בימים אלו? אני כרגע מתמקדת ביצירת אלבום שירים בסגנון רומנטי במגוון שפות, כולל בעברית. שירים שאני
כותבת, מלחינה ושרה. יזמתי פרויקט כזה דרך האתר "הדסטארט". מאוד מקווה שהמיזם הזה ינסוק ויצליח. אני מצרפת את הלינק של המיזם: https://headstart.co.il/project/64805
בנוסף , יש לי עוד רעיונות לסיפורים למבוגרים וגם לילדים.
אני גם מרצה בבתי ספר, ב"שעת סיפור" על הסיפורים שלי "החתול מיאו ופאפי לופי".
לקבלת פרטים נוספים ולהזמנות: 050-4949667.
החתול מיאו ופאפי לופי זהו ספר שלא תוכלו להניח מהיד, גם כמבוגרים.
ספר שכדאי שיהיה בכול בית, כך ילדים יוכלו להיחשף למסרים חשובים וטובים.
מראיינת- אלינור לוגסי
״החתול מיאו ופאפי לופי״ - ציפי שמלוב אברמוביץ' הוצאת צמרת 2022 לרכישה בחנויות הספרים ובאתר NETBOOK