הבן של ח"כ מהליכוד לא מפסיק להטריף את השופטים: אליאב זוהר לא עבר את הדו קרב בתכנית ששודרה אמש (ב') אבל הפתיע עם שיר מקורי נוסף. זוהר התמודד בדו קרב שיר מקורי שלו - "יש לך" והפסיד למתמודדת ים גרוניך ששרה - "תל אביב בלילה" של עדן בן זקן.
2 צפייה בגלריה
אליאב זוהר
אליאב זוהר
זוהר. הפסיד בדו קרב לים גרוניך
(צילום מסך, הכוכב הבא עונה 9)

בשלבים הקודמים אליאב שר שני שירים מקוריים ששברו את הרשת – "מיכל" ו"תפתחי חלון". אך הפעם בחרו השופטים אסף אמדורסקי ואיתי לוי להעניק לו אור אדום. סך האחוזים שקיבל: 66.


"מדברים פה על מי ייקח את המקום הראשון בעונה הזו וימשיך איתה לקריירה. בחירת שירים זה לב הקריירה. שיר לא טוב פשוט יכול לעכב אותך", אמר אמדורקסי בתכנית, "ארבעה שירים לא טוב, זה הסוף של הקריירה שלך, אז בדבר הזה יש לו המון חשיבות. שווה להתייחס לזה שזה היה פחות טוב".

2 צפייה בגלריה
אליאב זוהר
אליאב זוהר
זוהר. "יש לך"
(צילום מסך, הכוכב הבא עונה 9)

"אני רוצה ללכת עם האמת שלי, אני אוהב אותך ואני אוהב שאתה שר, והפעם – זה לא נגע בי", הסביר איתי לוי את בחירתו. זוהר הוסיף בסיום הדו קרב: "קורה שבחירת השיר לא טובה - אני באתי לתת את האמת שלי".
קראו גם:
"אם היית שר עכשיו קאבר זה היה נותן באלנס", הוסיף איתי לוי ואותו גיבה גם הזמר והשחקן מוקי שהתארח כשופט בתכנית. מוקי: "אי אפשר לעשות את כל העונה עם שירים רק שלך, כי אז אתה מוגבל רק לדבר הזה. אנחנו לא רואים אותך כמבצע, כפרשן של דברים אחרים".