קרדיט למראיינת: אלינור לוגאסי
ספרי לי על עצמך
קוראים לי רבקה, נולדתי בהודו, במומביי. בשנת 66, עליתי ארצה וגדלתי בקרית שמונה תחילה, ואז עברתי לעכו. הייתי בת גדולה למשפחת מרובת ילדים, ובגיל 16 כבר התחלתי לעבוד, הרבה עזרה הייתה נחוצה באותם ימים.
בגיל 19 התחתנתי ועברתי לבאר שבע, תמיד אהבתי ילדים וכשהבנים גדלו התחלתי לעבוד בגני ילדים וכמובן שאני אמא, וסבתא ברוך השם.
האם כתיבה תמיד הייתה חלק מחייך?
מאז שאני זוכרת את עצמי חלמתי להיות סופרת. מגיל קטן אני כותבת, אם זה שירים, יומנים, כותבת רגעים ששמעתי עליהם, או פגשתי אותם, שומרת הכול, לא יכולתי לעזוב את הכתיבה.
2 צפייה בגלריה
בגן הקסם, רבקה סולומון
בגן הקסם, רבקה סולומון
בגן הקסם, רבקה סולומון
(צילום: באדיבות רבקה סולומון)
איך הגיע הרעיון לספר?
מגיל קטן היה לי חלום לכתוב רומן, עב כרס (אולי זה יגיע בהמשך, בעזרת ה'). עם הזמן בעבודתי כסייעת, הבחנתי בקושי של הילדים, בקושי להסתדר, לקבל את השונה, תמיד עסקו במריבות, בדברים התפלים. היום כשאני מבוגרת יותר החלטתי לעלות את הנושא כדי למגר את התופעה. בעלי והמשפחה שלי מאוד תומכת והם עזרו לי ותמכו בי לאורך כל הדרך.
האם יש לך מסר לקוראים?
חשוב לי שאנשים יבינו שכולנו אחד, זה לא משנה מי אנחנו, וחבל שיש העלבות מיותרות במקום לנסות לראות את האדם שעומד מול עינינו.
אנחנו אחד, ללא הבדלים, וברגע שנבין את זה, העולם יהפוך להיות יפה יותר.
אני מגיעה מבית שומרי מסורת, ואני מקבלת את כולם באהבה.
מדגישה שהספר מתאים לכל המגזרים, דתיים וחילוניים.
2 צפייה בגלריה
רבקה סולומון מחברת הספר
רבקה סולומון מחברת הספר
רבקה סולומון מחברת הספר
(צילום: באדיבות רבקה סולומון)
בגן הקסם הוא ספר מקסים המדבר על נושא חשוב שראוי ויפקח את העיניים לכולם, הוא כתוב בקלילות המתאימה לילדים, בהומור, צבעים ויופי. הרעיון מאחורי הספר מבורך, והתיאורים מקדשים את המטרה.
בגן הקסם – רבקה סולמון
עכשיו בחנויות הספרים ובאתר NETBOOK