● מתי מתחילה השבת שלך?
"השבת שלי מתחילה עוד ביום חמישי בערב, שמהווה מבחינתי סיפתח לסוף השבוע. כבר אז אני ובן הזוג שלי טל יוצאים למסעדה או מכינים ארוחה מפנקת יחד. כמו כל סטודנט, זה היום האהוב עליי בשבוע, בו אני לוקחת נשימה עמוקה אחרי שבוע אינטנסיבי בלימודים, בפעילויות החברתיות שלי כשגרירה בתוכנית 'שגרירי רוטשילד', וכמובן בעשייה במועצת העירייה. שבת מבחינתי היא זמן למנוחה ולהשלמת פערים חברתיים ומשפחתיים".
● מי מכין ומה מכינים לארוחת השבת?
"לרוב אנחנו נוהגים להתארח אצל המשפחות הנהדרות שלנו. מהצד של טל, שני ההורים היקרים שלו אמונים על ההכנה, אך מהצד שלי אמי אורלי היא שפית־קונדיטורית ולכן היא זו שעומדת בראש הארוחה. בשני הצדדים האוכל מאוד מגוון, החל מדגים, בשר, אוכל צמחוני, עם גלוטן וללא גלוטן, וכמובן מסיימים עם קינוחים ופירות".
1 צפייה בגלריה
שיר אלימלך ובן זוגה, טל
שיר אלימלך ובן זוגה, טל
שיר אלימלך ובן זוגה, טל
(צילום: הרצל יוסף)
● מה המאכל המועדף על שולחן השבת?
"המאכל האהוב עליי הוא פילה סלמון אפוי בתנור לצד הסלטים החיים והמיוחדים. בחורף המנה האהובה עליי היא מרק עדשים של אמא".
● הולכים לבית הכנסת?
"לפני תקופת הקורונה אבא שלי היה נוהג ללכת בכל שישי לבית הכנסת. כאשר אחי הקטן אלעד יוצא לשבת מהצבא הוא גם מצטרף אליו".
● את מצליחה לנוח בשבת?
"כמובן. אני ממש מקפידה לישון טוב בשבת כדי לצבור כוחות לשבוע החדש. כמובן שבשבתות אשר סמוכות למבחנים זה לא תמיד קורה, אך למדתי כבר לתמרן ולפצות".
● מהו בילוי השבת המשפחתי המועדף מבחינתך?
"אני אדם מאוד משפחתי ולכן שבת עבורי היא זמן שבו אני אוהבת לבלות יחד עם טל והמשפחה, לטייל, לנסוע לים, וגם פשוט להישאר יחד בבית ולעשות דברים 'רגילים' כמו לקרוא ולראות טלוויזיה".
● זיכרון ילדות מיוחד מהשבת?
"בילדותי, ההורים שלי מאוד הקפידו על זמן משפחתי בשבתות. אני זוכרת שהיו שמלות חגיגיות, שאני ואחותי היינו שומרות כדי ללבוש לקראת הטיולים המשפחתיים בשבת. היינו נוסעים להמון טיולים ברחבי הארץ, לים, מבקרים בני משפחה, ובעיקר נמצאים יחד".