באירוע שהתקיים אמש (שלישי) בהיכל התרבות בירוחם ותחת אבטחה כבדה, הגיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לחזק את מועמדת הליכוד לראשות המועצה נילי אהרון (30) - המועמדת הצעירה ביותר בתולדות הישוב. "היא תותחית" אמר נתניהו בכנס בו השתתפו מאות מתושבי ירוחם.
1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו ונילי אהרון בכנס בירוחם. צילום: וידאו אזולאי
בנימין נתניהו ונילי אהרון בכנס בירוחם. צילום: וידאו אזולאי
בנימין נתניהו ונילי אהרון בכנס בירוחם. צילום: וידאו אזולאי
נילי אהרון מתמודדת מול טל אוחנה (33), המכהנת כממלא מקום ראש המועצה. בתחילת השנה החליט ראש המועצה, מיכאל ביטון, שלא להתמודד מכיוון שהוא מתכוון להתמודד בפוליטיקה הארצית. שתי הנשים המתמודדות אוחנה ואהרון מעוררות עניין רב בתקשורת וממקדות את מירב תשומת הלב בבחירות בירוחם ומחוצה לה.
"לפני כמה חודשים כשהתחלנו את הקמפיין היינו קבוצה קטנה וצנועה, אבל קבוצה מלאת אמונה, שהקימה מחדש את סניף הליכוד בירוחם" אמרה נילי אהרון כשהיא יושבת לצידו של ראש הממשלה. יש לציין, כי סניף הליכוד בירוחם היה סגור במשך שני עשורים ולא התקיימו בו פעילויות.
אהרון אמרה לכ-700 מהתומכים שלה שהגיעו לכנס: "הפעם אנחנו הולכים לנצח ולא מתפשרים על שום תוצאה אחרת". טל אוחנה, שהיתה יד ימינו של מיכאל ביטון והוא תומך בה בהתמודדות על ראשות המועצה, מאמינה כי הניסיון הרב שצברה והעשייה ביישוב שהיא היתה שותפה לה תעניק לה את המפתחות ללשכת ראש המועצה. בינתיים, עד הבחירות ביום שלישי הבא, שתי הנשים לא מוותרות על שום חוג בית ועוד מפגש כי כל קול עשוי להכריע את המערכה.