קמפיין הבחירות של ג'ולי קייט יצא השבוע לדרך עם סלוגן שעשה לא מעט רעש: "רוביק חייב אישה חזקה". הסלוגן אמנם לא משאיר מקום לניחושים באשר למועמד בו תומכת קייט לראשות העירייה, אבל משך לא מעט תשומת לב על רקע העובדה שבשלב זה קייט היא האשה היחידה שמובילה רשימה בבחירות למועצת העירייה.
2 צפייה בגלריה
ג'ולי קייט
ג'ולי קייט
ג'ולי קייט
(צילום: הרצל יוסף)
קייט, שזוכה לתמיכה של "ישראל ביתנו", אומרת השבוע ל"ידיעות הנגב": "אני תומכת ברוביק. הוא ראש עירייה מוכשר, מסור, ואני מאמינה שכמנהיג חזק הוא צריך לידו אנשים חזקים נוספים, שיסייעו לו לממש את חזון העיר ולשפר את המצב בבאר־שבע בנושאים רבים".
אלו נושאים למשל?
"ביטחון אישי, רווחה - לקדם את השכונות הוותיקות, שיפור שירותי הווטרינריה, ומענה בתחום החוסן לטובת תושבים נפגעי חרדה מהמצב הביטחוני. קידום העסקים שכרגע קורסים תחת נטל הרגולציה ומתקשים לשרוד ולהתפתח, ויש הרבה מקום לשינוי שיטיב עם העסקים ועם פיתוח הכלכלי של העיר כולה. יש גם צורך בהנגשת שירותי העירייה לתושבים דוברי הרוסית הקשישים והעולים, כרגע מרבית השירותים שהעירייה מעניקה לא נותנים מענה מספק לתושבים קשישים ועולים דוברי הרוסית אשר מוצאים את עצמם חסרי אונים ופעמים רבות פונים אליי כדי שאסייע להם".
קייט (39) תוביל את רשימת "באר־שבע ביתנו" למועצת העירייה ומאמינה כי יש באפשרותה להיות סגנית ראש העירייה. "לשם אנחנו מכוונים כדי שנוכל באמת להשפיע ולקדם נושאים חשובים, אנחנו מדברים על תיקי הרווחה והקליטה, נושאים שקרובים לליבי ויש לי מומחיות בהם".

קואליציה רחבה


קייט היא בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית, ותואר שני נוסף במינהל ומדיניות ציבורית במגמת שלטון מקומי בהצטיינות. מאחוריה פעילות ציבורית רחבה, ובין היתר שימשה כמנהלת מקלט לנשים נפגעות אלימות ובנתה פרויקט להכשרת אנשי מקצוע מטעם נציבות האו"ם לפליטים.

2 צפייה בגלריה
ראש העירייה הראשון שהוא יליד העיר. רוביק דנילוביץ
ראש העירייה הראשון שהוא יליד העיר. רוביק דנילוביץ
רוביק דנילוביץ. חייב אישה חזקה?
(הרצל יוסף)

קראו גם:

בנוסף, היא עוסקת בנושא המשילות בנגב, וקולה נשמע לא פעם בהפגנות שהתקיימו באזור. "בדעות שלי אני ימנית ציונית וליברלית", היא אומרת, "אני לא מסכימה עם הרפורמה המשפטית, אבל כרגע אני מתמקדת בצרכים של העיר שלי ותושביה, מאחר שנושא הנגב שוב ירד מהכותרות ועלינו להחזיר את המיקוד בצרכים המקומיים שלנו כי אף אחד לא יעשה זאת במקומנו".
"אני מאמינה שהקואליציה של העירייה צריכה להיות רחבה", היא מוסיפה, "ומורכבת מאנשי ביצוע מנוסים, שמייצגים חלקים שונים מאוכלוסיית העיר, ולתת ביטוי לצרכים השונים של התושבים".
קייט זוכה לתמיכה של "ישראל ביתנו". יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן: "מהיכרותי רבת השנים עם ג'ולי, נחשפתי לאשת עשייה בכל רמ"ח איבריה, אישה מוכשרת ומקצועית הפועלת שנים ארוכות במגוון רחב של תחומים למען התושבים. אין לי ספק שתרומתה לעיר ולעתידה של באר־שבע תהיה גדולה, ואני מאחל לה הצלחה רבה".