תיאטרון "לוגון" נוסד בשנת 1981 על ידי ד"ר אד שפיץ, מומחה לאלרגיות וזמר תיאטרון, במטרה ליצור תיאטרון קהילתי, בו לוקחים חלק תושבים מאיזור הנגב והדרום. מאז ועד היום נותר גרעין איתן של חברים, ביניהם רופאים, מורים ואנשי הייטק, שחוזרים להופיע או לקחת חלק מאחורי הקלעים ואליהם מדיי שנה מצטרפים חדשים לקהילה.
לאורך השנים, נוצר גם מרכיב רב דורי אצל חלק מהחברים (הכולל גם 3 דורות מאותה משפחה בהצגה אחת). על חברי התיאטרון נמנים עולים חדשים או ותיקים, המגיעים ממדינות דוברות אנגלית (ומכאן הצורך להעלות הפקות בשפה המדוברת) וכמובן 'צברים'. ללא קשר לתפקיד הבימתי או המערכתי שלהם בהפקה, כולם שותפים מלאים להחלטות ולבחירות האמנותיות.
מדיי שנה מעלה התיאטרון הפקת מקור מקצועית של קלאסיקות בימתיות. בתחילת הדרך הועלו אופרטות כמו "משפט המושבעים", "הפיראטים מפנזאנס" ו"המיקאדו" של צמד היוצרים הבריטי גילברט וסאליבן. משנות ה-90 מעלה הקבוצה מחזות זמר אמריקנים מפורסמים כמו " כנר על הגג", "נשקיני, קייט", "הלו, דולי", "ברנשים וחתיכות" "גבירתי הנאווה" ועוד. השנה, בחר תיאטרון "לוגון" להעלות את המחזמר הוותיק "צלילי המוזיקה".
1 צפייה בגלריה
תיאטרון "לוגון" ב"צלילי המוזיקה". צילום: אביטל כהן
תיאטרון "לוגון" ב"צלילי המוזיקה". צילום: אביטל כהן
תיאטרון "לוגון" ב"צלילי המוזיקה". צילום: אביטל כהן
"צלילי המוזיקה" מבוסס על הסיפור האמיתי של משפחת פון טראפ מזלצבורג. ממש לפני פלישתם של הנאצים לאוסטריה, נשלחת הנזירה מריה להיות אומנת לשבעת ילדיו של קפטן פון טראפ הקודר והקשוח. בעזרת אישיותה הכובשת ובעזרת המוזיקה, מריה כובשת את ליבם, ויחד הם נמלטים מהנאצים לשוויץ. המחזמר משלב את הלהיטים האהובים: "דו רה מי" , "אדלוייס", "הדברים שאותי משמחים" , "צלילי המוזיקה" ועוד.
בתפקידים הראשיים תוכלו לראות את נטע דרוקמן (מריה), זמרת לשעבר וסטודנטית לחינוך ופסיכולוגיה בהווה וגם את מיכאל הרמן (קפטן פון טראמפ) איש הייטק, שאולי תוכלו לזהות גם מפרסומות שונות. על הבימוי יעקב אמסלם.
המחזמר יעלה בבכורה ב 27.2.20 בהיכל התרבות באר שבע. מחיר כרטיס: 65-120 שקלים. לכרטיסים www.negevlightopera.com