לאחר שכבר נאלצה לבטל את פסטיבל התמר במתכונתו המיוחדת בשל הסגר השני, הצליחו במועצה אזורית תמר להוציא לדרך את "פסטיבל גרוב עין גדי" - פסטיבל חדש ושונה שתוכנן השנה לפתיחת החורף בארץ ים המלח.
2 צפייה בגלריה
ג'יין בורדו. יופיעו בפסטיבל
ג'יין בורדו. יופיעו בפסטיבל
ג'יין בורדו. "מתרגשים לנגן בהופעה חיה"
(צילום: אורית פניני)
בשל מגבלות הקורונה ובהתאם להנחיות התו הסגול, ערכה המועצה בשיתוף חברת ההפקה אינטלקט שינויים והתאמות שנועדו לאפשר את קיום הפסטיבל במתכונת שונה וייחודית והוא יתקיים בסופ"ש הקרוב, בימים חמישי-שבת הקרובים 3-5/12.
קראו גם:
הפסטיבל ישלב הופעות דרייב אין ל-500 צופים ברכבים בחמי עין גדי לצד סדנאות, סיורים, טיפולים לגוף ולנפש, לינה ותכנים מקומיים שיוצעו לציבור בקיבוץ ובשמורת הטבע. הפסטיבל משלב את מיטב הזמרים והאומנים הכמהים לחזור ולהופיע לצד יצירה מקומית ואפשרויות לינה באזור באופן שיתמוך גם בתיירנים באזור.
ראש המועצה האזורית תמר, ניר ונגר אמר: "קיום שגרה כזו או אחרת של תיירות ותרבות בעידן הקורונה היא אתגר עימו אנו מתמודדים כבר כמה חודשים. אני שמח שפתחנו את התיירות הכפרית ובהמשך את האי הירוק בעין בוקק לטובת התיירנים באזור ועם ישראל שצמא לחופשה בריאה. אנו מחויבים גם ליוצרים ואנשי קהילת התרבות ולשמחתי יצרנו הזדמנות לסופ"ש של תרבות ויצירה מקומית במתווה מותאם קורונה".
2 צפייה בגלריה
אפרת גורן. תגיע לעין גדי
אפרת גורן. תגיע לעין גדי
אפרת גורן. תגיע לעין גדי
(צילום: גיל כספי)
הזמר והיוצר מוש בן ארי אמר לקראת הפסטיבל: "'את המוסיקה אי אפשר לעצור'! אני שמח שאנשים טובים מוצאים דרכים יצירתיות להגשים את המשפט הזה". ג'יין בורדו הוסיפה: "מזל שיש את הדרייב אין בעין גדי, מתרגשים לנגן בהופעה חיה!".
להלן לו"ז מופעי המוזיקה בדרייב אין בחמי עין גדי בעלות יומית של 100 ₪ לרכב פרטי (לא משנה מספר הנוסעים):
יום חמישי 3/12:
19:00 - כניסת רכבים
19:30 - מופע פתיחה - יוסי פיין ובן איילון
20:00 - מופע מרכזי - מוש בן ארי מארח את עומרי גליקמן סולן התקווה 6
יום שישי 4/12:
16:00 - כניסת רכבים
16:30 - מופע פתיחה - אפרת גורן "המקומיים"
17:00 - מופע מרכזי - ג'יין בורדו.
פרטים נוספים בדבר האטרקציות השונות בימים שישי- שבת, הזמנת כרטיסים, רישום ואפשרויות לינה באזור ניתן למצוא בדף הפסטיבל באתר ארץ ים המלח: https://bit.ly/3m40Ydo
פורסם לראשונה: 15:59, 01.12.20