סוגרים את השנה עם צוותא מהבית – תיאטרון צוותא מסיים את השנה עם "בינג' 2020" - פרויקט שיימשך שלושה ימים בין התאריכים 27-30.12, במהלכו ישודרו באמצעים הדיגיטליים של צוותא (פייסבוק, יוטיוב) עשרות אירועים, בהם 25 הפקות חדשות שמצולמות בימים אלה ומעסיקות למעלה מ-100 שחקנים ואנשי צוות ויעניקו לקהל חווית תרבות בסטנדרטים הגבוהים של "צוותא". לאחר שידורי הלייב, האירועים והמופעים יישארו זמינים לצפייה חופשית ברשת on demand למשך שבוע נוסף. הפרויקט מתקיים בשיתוף מנהל התרבות במשרד התרבות והספורט.

3 צפייה בגלריה
אין כמו אמא
אין כמו אמא
אין כמו אמא
(צילום: עדי קולטון)

במסגרת הפרויקט יתקיים "פסטיבל תיאטרון קצר" זו השנה ה-22, שיכלול השנה 6 הצגות (באורך של כ-20 דקות כל אחת) בניהולם האמנותי של ארז דריגס וגור קורן, ובהשתתפות רמי ברוך, חני נחמיאס, לירית בלבן ועוד. בין ההצגות – "ביום בו השרב הגיע" בו נגלה מה קורה כששחקנית בתיאטרון מקבלת הזמנה לדרינק ממייקל ג'ורדן, וההצגה "עולם דיגיטלי" בה שוד באיומי אקדח הופך את הנשדד בעל כורחו ליועץ זוגי.
"פסטיבל הגיטרה הבינלאומי" שנחנך בשנה שעברה, בניהולו האמנותי של דורון סלומון יתקיים זו השנה השנייה ויכלול הרצאה מוזיקלית של אגדת הפלמנקו באלדי אולייר, מופע "מארגנטינה באהבה" שישלב מוזיקת כליזמר ומוזיקה ארגנטינאית, מופע של אנסמבל מצו ("קסם המוזיקה העתיקה", מופע אורח מיוחד של דניאל מורי מברזיל ועוד.
פרויקט "כלים שלובים" הוא אירוע-פסטיבל בין תחומי חדש, שחוקר ומחפש את נקודות המפגש וההשקה בין אמנויות שונות. במסגרת הפרויקט פנה המנהל האמנותי ויזם הפסטיבל גיל אלון לחמישה זוגות וביקש מהם ליצור יצירה קצרה המתרחשת בבית בו הם גרים, בגלל המצב ובהשראת המצב. יצירה שתביא לידי ביטוי את האמנויות השונות בהן עוסקים הזוגות המשתתפים כמו גם את הדינמיקה של החיים באותו בית. בין המשתתפים: דורון סלומון וניצה שאול, אסתרית בלצן ומשה זורמן ועוד.

3 צפייה בגלריה
אנסמבל מצו
אנסמבל מצו
אנסמבל מצו
(צילום: יואל לוי)

במסגרת אירועי הספרות "צוותרבות" בהנחיית אבי גיל, יצולמו וישודרו כמה מפגשים מרתקים בהם מפגש מיוחד שיתמקד במקומה של הספרות האתיופית עם סגן השר גדי יברקן, דניאלה ספיר, טגמאלק, אלמז זרו ושלמה גרוניך, "חלקה קטנה של יופי" על יצירתו של יהושע קנז בהשתתפות דורית זילברמן, ניצה בן דב, גבריאלה שלו, אריק גלסנר ושלמה גרוניך שילווה בביצועים מוזיקליים, מפגש עם א.ב יהושע על ספרו החדש עם מוני ארנון ובליווי מוזיקלי של סוזי מילר, מפגש לרגל צאת ספרו של אבי גיל "העולם סגור לרגל שיפוצים" שנכתב על הקורונה בהשתתפות דורית זילברמן וחלי אברהם מפגש בנושא ספרות ישראלית בימי קורונה בהשתתפות נעה מנהיים, אלעד זרט,חלי אברהם, מנכ"ל "עברית" גיא בן נון ובילווי מוזיקלי של ארקדי דוכין.

3 צפייה בגלריה
ארקדי דוכין בצוות
ארקדי דוכין בצוות
ארקדי דוכין בצוות
(צילום: דניאל לנצוז)

רצועה נוספת תציע מדי ערב חזרה לחלק מהמופעים המיתולוגיים שעלו ב"צוותא" לאורך השנים, עם הופעות מצולמות ונדירות מההיסטוריה העשירה של "צוותא".
שלושת ימי הפסטיבל יחולקו ל"רצועות שידור" קבועות - בכל יום בשעה 17:30 יעלו לצפייה אירועי הספרות. בשעה 18:30 יצירות מפרויקט "כלימשלובים", בשעה 19:30 מופעים מפסטיבל "אני גיטרה", ובשעה 20:30 הצגות מפסטיבל תיאטרון קצר. הקישורים לצפייה יעלו באתר "צוותא" וכן בעמוד הפייסבוק של צוותא. כל התכנים יהיו זמינים לצפייה חופשית לאחר שידור הבכורה לתקופה של שבוע נוסף. הצפייה חופשית.