הג'מס (JEM'S) מגיע לבאר שבע, ובימים הקרובים יפתח המקום את שעריו לראשונה, בלב פארק ההייטק גב ים בעיר.
בדומה לשאר 11 המקומות של ג'מס ברחבי הארץ, גם בבאר שבע יוכלו המבלים ליהנות מ-9 סוגי הבירות הייחודיים של ג'מס, בירה טרייה ולא מסוננת, העשויה מחומרים טבעיים בלבד. לצד הבירה האיכותית, יוגשו בג'מס באר שבע גם כל מנות הדגל של הרשת, כמו מנת הנקניקיות העשויות במקום מבשר אנטריקוט וכבש, כבד קצוץ ביתי, הסלופי ג'מס ואף למנות הטבעוניות המיוחדות שיוגשו במקום.
1 צפייה בגלריה
הג'מס מגיע לבאר שבע. צילום: רועי יוסף
הג'מס מגיע לבאר שבע. צילום: רועי יוסף
הג'מס מגיע לבאר שבע. צילום: רועי יוסף
זוהי הפעם הראשונה שרשת ג'מס מתרחבת אל מחוץ לגבולות השרון, המרכז והשפלה ומגיעה דרומה, זאת עקב ביקוש רב שהגיע אל בעלי הג'מס מתושבי באר שבע והסביבה, בדגש על האוניברסיטה ופארק ההייטק.
כעת, מתחייבים בג'מס להביא לדרום לא רק את הבירה והאוכל המצוינים, אלא גם את חוויית השירות האיכותית ואת האווירה השמחה והמהנה שעימן מזוהה הרשת בכל אחד מהמקומות שפתחה עד כה.
הקמת המקום הושקעה חשיבה רבה וג'מס באר שבע מציב סטנדרטים חדשים של עיצוב ואווירה. פעילות רבה הושקעה גם בהכשרת הצוותים והעובדים, ובעיצובו הייחודי של המקום, הכולל- בין היתר- מיכל בירה ענק, המתנשא לגובה שישה מטרים ומחובר לצינורות ענק שיוצמדו אל קירות המקום ויזרימו את הבירה הטריה אל הברזים שיותקנו במקום ויספקו למבלים הרבים את הבירה של ג'מס.
על רשת ג'מס ופעילותה המתרחבת אמונים דניאל אלון וג'רמי וולפלד, שניהם עולים מארה"ב שבחרו בציונות והחליטו להשתקע בישראל והחלו לייצר את הבירה הטרייה הראשונה בישראל. אל השניים הצטרף דרור ארז, הנמנה על מייסדי הרשת. מקור השם "ג'מס" מגיע משמו של וולפלד אשר עזב את עבודתו כמנהל האירועים של הבית הלבן כדי להגשים את חלומו – לייצר בירה טרייה וטעימה בארץ ישראל.
דניאל אלון, מנכ"ל ובעלים משותף בג'מס: "משפחת ג'מס מתרחבת ואנחנו נרגשים להביא את החוייה הייחודית של ג'מס גם לדרום הארץ- לבאר שבע, עיר שהפכה בשנים האחרונות לתוססת במיוחד בשל האוכלוסיה הצעירה והסטודנטים הרבים שגודשים את העיר. ג'מס היא לא רק בירה טריה ואיכותית, אלא מותג שמביא עימו סטנדרט בלתי מתפשר של איכות וטריות וחוויה מיוחדת לאורחים שלנו בכל רחבי הארץ, ועכשיו גם לתושבי באר שבע והסביבה. אני מזמין את כולם להגיע ולהתרגש איתנו".