ממשלת פורטוגל פתחה בשנת 2015 את שערי המדינה וחוקקה תיקון לחוק האזרחות המאפשר למיליוני ישראלים אשר מוצאם במדינות הבאות לקבל אזרחות אירופאית:
מרוקו, אלג'יר, טוניס, לוב, מצרים, יוון, טורקיה, בולגריה, ארצות הבלקן, סוריה, לבנון ומדינות דרום אמריקה.
פורטוגליס, החברה הגדולה בישראל בתחום האזרחות הפורטוגלית, אשר משרדיה יושבים בשגרה בתל אביב ולה אלפי לקוחות, מגיעה לבאר שבע למרתון מכירות - שלושה ימים בלבד בחול המועד סוכות.
3 צפייה בגלריה
צילום : יוסף כהן
צילום : יוסף כהן
צילום : יוסף כהן
שי כהן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה מציין כי לחברה לקוחות רבים מכל רחבי הארץ, ביניהם רבים מתושבי הדרום, אשר נאלצו עד עתה להגיע לתל אביב על מנת להתחיל את התהליך המיוחל. ההחלטה של פורטוגליס להגיע לבאר שבע למרתון בחול המועד סוכות מקורה ברצון להיענות לצורך ולביקוש של תושבי הדרום תוך הנגשה של ההזדמנות החד פעמית לאזרחות אירופאית.
היתרונות של האזרחות האירופאית.
  • מחזיקי דרכון אירופאי נהנים מיתרונות רבים ומשמעותיים וביניהם:
  • כניסה ל174 מדינות בעולם ללא אשרת כניסה (כולל מדינות שלמחזיקי דרכון ישראלי אין אפשרות להכנס אליהן)
  • עבודה ומגורים בכל אחת מארצות האיחוד ללא הגבלה
  • לימודים בסבסוד מלא\חלקי באוניברסיטאות הציבוריות של מדינות האיחוד
  • פטור מויזה לארצות הברית
  • הטבות מס בפתיחת עסקים\רכישות נדל"ן ועוד
"אנו עדים לצמיחה אדירה בביקוש לאזרחות פורטוגלית, מגיעים אלינו אנשים בגילאים שונים וממניעים שונים מכל רחבי הארץ – צעירים, משפחות עם ילדים ואף מבוגרים. המניעים רבים ומגוונים: מחיילים וסטודנטים ועד אנשי עסקים שמגלים את היתרונות של אזרחות אירופאית בעסקיהם. "למען עתיד הילדים" זוהי מגמה נוספת שאנו רואים בה גידול משמעותי בעיקר בקרב הורים צעירים ומבוגרים המעוניינים להבטיח לילדיהם מגוון של הזדמנויות לימודים וקריירה כבר עכשיו. "
3 צפייה בגלריה
צילום : יוסף כהן
צילום : יוסף כהן
צילום : יוסף כהן
פורטוגליס אינה מלווה אתכם בתהליך אלא עושה אותו עבורכם !
יוני קפלן הסמנכ"ל המקצועי של פורטוגליס, אשר בעברו שימש בתפקידים שונים בשגרירות פורטוגל בישראל ובמסגרתם היה אמון על יישום החוק החדש והליך האזרחות לצאצאי מגורשי ספרד ואשר כיום נחשב למומחה בתחום מסביר כי הדרכון הפורטוגלי הפך לאטקרטיבי מאד בישראל לאור פשטותו היחסית של ההליך מחד והייתרונות האדירים של האזרחות האירופאית מאידך. "הלקוח ממציא מספר מסמכים פשוטים ומשם פורטוגליס לוקחת את המושכות לידיה, מטפלת בעצמה עבור הלקוח בכל הפרוצדורות והבירוקרטיה עד לקבלת הדרכון המיוחל."
"החוק הפורטוגלי מתרכז בהוכחת הזיקה למגורשים (צאצאי המדינות שפורטו מעלה) ולרוב אינו דורש הוכחות נוספות באופן שהופך את יישומו לפשוט וקל ביחס להוצאת אזרחויות אחרות. זהו חלון הזדמנויות שהיה פתוח עד כה ליוצאי אשכנז ומעתה מאפשר לגם יוצאי עדות המזרח להפוך אזרחי האיחוד האירופי, להשתלב בעולם הגלובלי ולהחזיק באחת האזרחויות החזקות בעולם"
"עם זאת, מוסיף קפלן, כי להערכתו כדאי להזדרז עם התחלת ההליך כיוון שקיים סיכוי גבוה כי בהמשך יתווספו תנאים נדרשים נוספים (כידיעת שפה, זיקה למדינה וכיוב) אשר לבטח יהפכו את ההליך למורכב יותר. "רבים מלקוחותינו אכן הבינו את גודל ההזדמנות והזדרזו כבר להתחיל תהליך."
מי זכאי?
יהודים, בגילאי 18 ומעלה אשר מוצאם מאחת המדינות אשר צוינו מעלה יכולים לפנות לפורטוגליס לבדיקת זכאות, חינם ללא עלות. כל שצריך הוא למסור לפורטוגליס את שמות המשפחה של המבקש (משני צידי המשפחה) ומדינת המוצא ומשם פורטוגליס תבצע את הבדיקה ותחזור ללקוח במהירות עם תשובה.
"בשלושת ימי המכירות פורטוגליס, בנוסף להנגשה הפיזית של האזרחות האירופאית לתושבי הדרום, תציע מבצע מיוחד למשפחות לפיו כל בן משפחה רביעי יקבל את התהליך ללא עלות, באופן שהופך גם את את תמחור ההליך בשלושת ימי מכירות אלה לאטרקטיבי במיוחד.
3 ימים בבאר שבע
מומחי האזרחויות של פורטוגליס יגיעו בחול המועד סוכות בין התאריכים 25-27 לספטמבר לשלושה ימי מרתון מרוכזים של פגישות במתחם we work גב ים באזור התעשייה.
הפגישות יתקיימו בין השעות 9:00 בבוקר ועד 21:00 בערב בכל יום.
לבדיקת זכאות בחינם וללא התחייבות לחצו כאן או חייגו 5838* .
3 צפייה בגלריה
צילום: פורטוגליס השער שלך לאירופה
צילום: פורטוגליס השער שלך לאירופה
צילום: פורטוגליס השער שלך לאירופה