מחפשים עבודה בבאר שבע? מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב משתף פעולה עם אנבידיה בגיוס עובדים למשרות חדשות במשרדי אנבידיה בנגב, הממוקמים בפארק ההייטק גב-ים. למרכז לאודר רשת קשרים המחברת בוגרים מהמוסדות האקדמיים באזור ומעסיקים מובילים.
2 צפייה בגלריה
קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר ותמיר שילמן, Chip design engineer באנבידיה
קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר ותמיר שילמן, Chip design engineer באנבידיה
קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר ותמיר שילמן, Chip design engineer באנבידיה
(צילום: מרכז לאודר)

כחלק משיתוף הפעולה המתמשך בין מרכז לאודר ואנבידיה לקידום תעסוקה איכותית בנגב, המרכז אירח בשבוע האחרון שני ימי ראיונות עבור מגוון משרות הזמינות במרכז הפיתוח הדרומי של החברה. מרכז לאודר יצא בקמפיין לגיוס מועמדים מקרב בוגרי המוסדות האקדמיים בנגב ויותר מ-280 מועמדים נרשמו. בשלב הראשון, החברה מגייסת בנגב בשיתוף פעולה עם מרכז לאודר עובדים ועובדות למשרות של מהנדסים וסטודנטים בתחום פיתוח השבבים (Chip Design).
מאז המציאה את המעבד הגרפי (GPU), אנבידיה היא חלוצת המחשוב המואץ ומובילה את התקדמות הבינה המלאכותית, הגיימינג והגרפיקה הממוחשבת. כיום, היא חברת פלטפורמות מחשוב עם פתרונות בקנה מידה של מרכזי נתונים, המעצבים מחדש שלל תעשיות: החל מגיימינג וגרפיקה מקצועית, דרך רכבים אוטונומיים ורובוטיקה, כל הדרך עד בריאות, מדעי האקלים ועוד. מלבד ימי הראיונות, שיתוף הפעולה בין אנבידיה ומרכז לאודר בשנים האחרונות כלל הרצאות בנושאי בינה מלאכותית וסייבר לסטודנטים, פאנלים עם מפתחים ומהנדסים ועוד.

2 צפייה בגלריה
העיר באר שבע
העיר באר שבע
העיר באר שבע הופכת למעצמת הייטק
(צילום: הרצל יוסף)

קראו גם:

"שיתוף הפעולה בין תעשיית ההיי-טק והאקדמיה בנגב, המתאפשר בזכות רשת הקשרים של מרכז לאודר, הצליח ליצור בשנים האחרונות אקוסיסטם מקומי", אומרת קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר.
"אנבידיה ושורת חברות נוספות בוחרות להגיע לנגב ולהרחיב את פעילותן באזור, מתוך הבנה שהמוסדות האקדמיים כאן מכשירים דור חדש של מהנדסים ואנשי טכנולוגיה מוכשרים ויצירתיים. ההיכרות של מרכז לאודר מצד אחד עם התוכניות במוסדות האקדמיים ואלפי הסטודנטים הלומדים בהן ומצד שני עם המעסיקים המובילים וצורכיהם, היא המתכון ליצירת הזדמנויות תעסוקה חדשות וקידום הנגב".