מרכז המסחר והעסקים "דמרי סנטר דימונה" הושק השבוע בדימונה, לאחר שהושקעו בהקמתו כ־125 מיליון שקל. המרכז המסחרי החדש, שהוקם על ידי חברת הבנייה "י.ח.דמרי", משתרע על שטח של כ־20 אלף מ"ר.
1 צפייה בגלריה
המרכז החדש. פרנסה לרבים
המרכז החדש. פרנסה לרבים
המרכז החדש. פרנסה לרבים
(צילום: יחסי ציבור דמרי)
הוא כולל ארבע קומות של שטחי משרדים, בנק, מתחם קניות, בילוי ופנאי, ומתחם קולינארי הכולל רשתות ארציות לצד בתי אוכל מקומיים. המרכז החדש ממוקם ברחוב גולדה מאיר במרכזה של העיר.
קראו גם:
יצוין כי שטחי המסחר במתחם החדש הושכרו במלואם עוד בטרם הפתיחה הרשמית של המתחם, ובין השאר יפעלו בו רשתות כמו סופר פארם, מקס סטוק, מחסני חשמל, קבוצת פוקס, קבוצת גולף, קבוצת הודיס אורבניקה, תמנון, פוט־לוקר ו־to go. בהיבט הקולינארי יפעלו במרכז החדש רשתות מזון כגון מקדונלד'ס, מאפה נאמן, קפה גרג, שוקה בעיר וגלידה גולדה.
"אני גאה ונרגש לחנוך את המתחם ולפתוח בעיר דימונה מתחם בילוי ופנאי מודרני וחדשני, שיעניק שירות ברמה הכי גבוהה לתושבים", אמר יגאל דמרי, בעלי חברת "י.ח. דמרי".
ראש עיריית דימונה, בני ביטון, ציין כי "יום פתיחת מרכז דמרי הוא יום היסטורי עבור העיר דימונה ועבור תושביה. הצלחתו של המרכז תביא בהכרח לפיתוחה ושגשוגה של העיר, תעשיר את חיי תרבות הפנאי, ותביא לתחרות הוגנת בין כל בעלי העסקים בעיר. בדימונה יש מקום לעוד עסקים, קטנים כגדולים. דימונה מתפתחת ומתרחבת ונהנית מהגירה חיובית, מה שמחייב הגדלת ההיצע בהתאם לביקוש. כוח הקנייה בדימונה ובסביבתה הוא גדול, ויש ותהיה פרנסה לכולם ובכבוד".