ליגת הכדוריד בישראל נמצאת בישורת האחרונה של עונת 23/24, ובעוד שבליגת העל נותרו מספר משחקים, בליגה הלאומית ישחקו ביום ראשון (31.3) את המחזור האחרון והוא יהיה מותח במיוחד. מי שתהיה במרכז העניינים היא מ.כ באר שבע. ההסבר פשוט: ניצחון שלה יציב אותה במקום ממנו חוזרים לליגת העל.

2 צפייה בגלריה
מ.כ באר שבע בכדוריד
מ.כ באר שבע בכדוריד
דרקו טודורוביץ'. חלק גדול מהמהפך של הקבוצה
(צילום: דניאל כהן)

המועדון הבאר שבעי מקווה לעשות סנסציה ולחזור לליגת העל בפעם השנייה בשנים האחרונות, וזאת לאחר עונה מלאת תהפוכות. "אם לומר את האמת, בתחילת העונה לא חשבתי שנעלה", אומר רוני טסלר, יו"ר הקבוצה, לאתר 'מיינט באר שבע והנגב', "הליגה התחילה באיחור בגלל המלחמה והתחלנו את העונה באופן קצת מקרטע. לאחר שעשינו כמה שינויים נכנסו לקצב והתחלנו להראות מה שאנחנו יודעים", אומר טסלר.
במהלך העונה החתימה באר שבע את המרכז הסרבי דרקו טודורוביץ' שהפך את הקבוצה. בנוסף, שני שחקני הפינה, אופק חיון ואיתי יונגר, נמצאים בעונה טובה מאוד ויחד איתם הפכה ההתקפה של באר שבע למסוכנת מאוד, שיכולה להבקיע גם שערים בהתקפות מהירות וגם על ידי הנעת כדור.
ערב המחזור באר שבע היא הקבוצה היחידה שתלויה בעצמה. הקבוצה נמצאת במקום השני ורק ניצחון מול הפועל פתח תקווה יחזיר אותה. הפסד של הקבוצה וניצחון של כל אחת משלוש הקבוצות הדולקות אחריה, וחלום העלייה ייגנז.

2 צפייה בגלריה
מ.כ באר שבע בכדוריד
מ.כ באר שבע בכדוריד
רועי כזום. הקבוצה של רוני טסלר שואפת לחזור לליגת העל
(צילום: דניאל כהן)

"בנינו השנה קבוצה פיזית עם כושר גופני גבוה שיודעת לרוץ ולשחק מהר", אומר טסלר, "וכל זה קורה במקביל לשיפור הגדול שיש בליגה הלאומית בשנים האחרונות. אני חושב שכל אחת מארבע הקבוצות הראשונות בליגה יכולה להתמודד בכבוד גם בליגת העל.

קראו גם:

"אני רוצה לקרוא לכל חובבי הספורט בעיר לבוא לאולם ברמות ביום ראשון ולעודד את הקבוצה להשיג את המטרה", אומר היו"ר, "באר שבע היא בית חזק לספורט הישראלי ובדרך קבע בשנים האחרונות זו עיר שמחזיקה קבוצות תחרותיות בליגות הבכירות במדינה. אני מקווה שנעשה את העבודה ונחזור לליגה הבכירה בקרוב".