אם מישהו חשב שבהפועל באר שבע/דימונה הרימו ידיים והתייאשו מהעונה, אז הוא מוזמן לחשוב שנית. החבורה של אורן אהרוני ניצחה הערב (רביעי) 94:90 את בני הרצליה והעפילה לרבע גמר גביע המדינה. בסיבוב הבא, שיתקיים כבר במוצאי שבת, תתארח באר שבע אצל הפועל חולון ותנסה לחולל סנסציה מול אחת הקבוצות הטובות בליגה.

2 צפייה בגלריה
גאנט עם הטבעה מרהיבה, אבל לא יוצר מזה
גאנט עם הטבעה מרהיבה, אבל לא יוצר מזה
ג'אקינן גאנט. עוד משחק טוב של השחקן
(צילום ארכיון: הרצל יוסף)

"זה ניצחון חשוב ואני מקווה שהוא יבנה לנו את הביטחון", אמר בסיום המשחק אהרוני, "אהבתי את הרוח של הקבוצה, החיבור בין השחקנים ושהיינו ראשונים לכל כדור על הרצפה".
מי שבלט בבאר שבע היה הרכז מייק לואיס שקלע 25 נקודות והוביל את הקבוצה לניצחון דרך מחצית שניה מצוינת. "מגיע להנהלה ולדניאל רביץ הרבה כבוד על הצירוף של מייק", פירגן המאמן, "צריך להבין שזה לא פשוט לצרף שחקן זר לקבוצה שמשחקת לא רחוק מרצועת עזה. מייק מוסיף לנו המון עם הניסיון שהוא מביא איתו".

2 צפייה בגלריה
שוכמן (מימין) במשחק מול הפועל ת"א. "כל המשחק הזה הוא ללא ערך"
שוכמן (מימין) במשחק מול הפועל ת"א. "כל המשחק הזה הוא ללא ערך"
שוכמן (מימין). חוזר לסייע לקבוצה ביכולת מצוינת
(צילום ארכיון: דניאל כהן)

באר שבע הגיעה למשחק הערב לאחר שהפסידה העונה פעמיים להרצליה. האדומים הגיעו לאחר ניצחון על הפועל גליל עליון וידעו שניצחון בגביע אומנם לא שווה שיפור בטבלה, אבל הוא בהחלט יוסיף לביטחון המשתקם שלהם לקראת מאבקי התחתית.
במחצית הראשונה היה נראה שהתסריט יחזור על עצמו גם במפגש הערב כשהרצליה סיימה את הרבע הראשון בתוצאה 26:18. ברבע השני יחסי הכוחות התאזנו מעט ובאר שבע ירדה למחצית כשהיא בפיגור קטן - 38:42 לקבוצה המקומית.

קראו גם:

הרבע השלישי סימן את הבריחה של באר שבע. מייק לואיס, כאמור, עם 25 נקודות, יחד עם קולשוב וגאנט הפכו את המומנטום ומכאן באר שבע הסתכלה לכיוון הניצחון בלבד. בסיום המשחק האדומים מנצחים בחוץ 94:90 ומבטיחים את הכרטיס לרבע הגמר.