הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הקפטן הוותיק מיגל ויטור לשנתיים נוספות.
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
מיגל ויטור
(צילום: הרצל יוסף)

ויטור (34) נחשב לאחד השחקנים המוערכים במועדון והאהובים על הקהל. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ובשני גביעי מדינה. בשנת 2022 קיבל הבלם אזרחות ישראלית, במה שסלל בהמשך את דרכו לנבחרת הלאומית.
המשא ומתן בין הצדדים התנהל בשבועות האחרונים בצורה שקטה. ויטור ביקש העלאה מסוימת בשכר ובמועדון באו לקראתו כשהציעו לו הסכם לשנתיים נוספות וההערכה היא שהבלם יסיים את הקריירה בהפועל באר שבע.

2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור אחרי החתימה
מיגל ויטור אחרי החתימה
מיגל ויטור אחרי החתימה
(צילום: הפועל באר שבע)

"אני שמח להכריז שאנחנו ממשיכים ביחד בשנתיים הקרובות", אמר ויטור לאחר החתימה. "אני אוהב את כולכם ותודה על כל התמיכה. יאללה הפועל".

משחקני ההגנה הטובים


ויטור הגיע להפועל באר שבע בשנת 2016 אחרי שהספיק לשחק בין היתר במספר קבוצות בפורטוגל, ואפילו לרשום קדנציה קצרה בלסטר מאנגליה ובפאוק סלוניקי שביוון. לאורך כל השנים בהפועל באר שבע ויטור היה אחד המצטיינים של הקבוצה, אך בעונות הראשונות סבל מלא מעט פציעות. למרות גילו המתקדם, הוא עדיין נחשב בעיני רבים לאחד משחקני ההגנה הטובים בארץ.
"מיגל הוא נכס למועדון, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית", אמרו במועדון, "לא היה לנו ספק שימשיך. אנחנו שמחים שהוא איתנו".

קראו גם:

לאחרונה ילדה אשתו של ויטור את בנם החמישי. המשפחה מתגוררת בלהבים כבר שנים ארוכות. "הם כבר ישראלים לכל דבר. חוגגים איתנו את החגים ובני בית לכל דבר", אומרים שחקנים בקבוצה.