בהפועל באר שבע נוהגים לומר מידי שבוע כי "המשחק הקרוב הוא החשוב ביותר". אבל לאחרונה מרגישים בבירת הנגב כי איבוד העניין בליגה, בצירוף ההעפלה לגמר הגביע, קצת הוציאה את השחקנים של אליניב ברדה מפוקוס. האדומים הציגו משחק נרפה מאוד מול הפועל חיפה ואם הם לא ישימו לב וישפרו את היכולת, גם המקום השלישי עלול להיות בסכנה.
2 צפייה בגלריה
ברדה. מבחינתו החלוץ שמשחק בארה"ב מתאים לו
ברדה. מבחינתו החלוץ שמשחק בארה"ב מתאים לו
ברדה. יכולת חלשה במשחק נגד הפועל חיפה
(צילום: הרצל יוסף)

בשבת האחרונה זה הרגיש כמו אחד המשחקים היותר גרועים של הקבוצה לאחרונה. ההפסד 0:2 להפועל חיפה בו הציגה הקבוצה משחק חלש וגם ספגה שני כרטיסים אדומים (איתן טיבי והלדר לופס-ד.כ). בסיום המשחק אמר ברדה: "כל הקבוצה הייתה מאוד רכה מתחילת המשחק". האם מדובר על יום חלש? האם מדובר על 'שמירה על הרגליים' לקראת הגמר? המשחק נגד בני ריינה צפוי להיות אינדיקטור מצוין.
בעקבות ריבוי פצועים ומורחקים ברדה צפוי לתת דקות משחק לשחקנים שבדרך כלל לא רואים הרבה מאוד דשא. מי שצפויים להיעדר הם: איתן טיבי והלדר לופס (אדומים), עדן שמיר (צהוב חמישי), אנדרה פוקו (לא חש בטוב באימון), ארתור שושנאצ'ב, שי אליאס וגיא בדש. כמו כן, מראינו בריירו ואילון אלמוג, שהושבתו לזמן ארוך, לא יהיו בסגל.

2 צפייה בגלריה
שחקני באר שבע חוגגים. "הגישה ניצחה את המשחק"
שחקני באר שבע חוגגים. "הגישה ניצחה את המשחק"
שחקני באר שבע חוגגים. רוצים לשחזר את היכולת הטובה לקראת הגמר
(צילום: דניאל כהן)

קראו גם:

"במהלך עונת כדורגל יש הרכב שמתייצב והשינויים שעושים הם נקודתיים למערך מסוים או בהתאם למי שיכול לשחק", הסביר גורם במועדון, "המשחק נגד בני ריינה טורף את הקלפים כי יש לא מעט שחקני הרכב ושחקנים משלימים שלא יוכלו לשחק. זאת תהיה ההזדמנות של מי שבדרך כלל לא מקבל דקות להראות מה שהוא יודע".