לאחר הניצחון בצמד המשחקים נגד ארדה קרדז'אלי, תפגוש הפועל באר שבע מחר (חמישי, 21:00) את שלאסק וורצלאב הפולנית במסגרת הסיבוב השלישי במקדמות הליגה האזורית. הערב התייחסו רוני לוי ורועי גורדנה ליריבה הפולנית במסיבת עיתונאים ששודרה בעמוד הפייסבוק של המועדון.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי. יכול להיות מרוצה מהשחקנים שלו
רוני לוי. יכול להיות מרוצה מהשחקנים שלו
רוני לוי. "מדובר על יריבה טובה ואיכותית"
(צילום: ראובן שוורץ)
קראו גם:
"מדובר בשתי קבוצות אחרות לגמרי", אמר לוי. "המשחק עכשיו הוא נגד קבוצה טובה יותר, איכותית ומוכנה. הליגה בפולין החלה ויש לנו משחק קשה מאוד. אנחנו מכירים את כל השחקנים של היריבה. יש הרבה שחקנים איכותיים עם יכולת אישית וקבוצתית טובה. רואים שמדובר ביריבה איכותית ומסודרת. קבוצה שמבקיעה הרבה שערים", החמיא המאמן.
בעקבות נגיף הקורונה, האצטדיון הפולני, שמכיל 42 אלף מקומות, יאכלס מחר רק 50% מתכולתו. המאמן נשאל על המתקן. "התרשמתי מאוד מהאצטדיון כאן וזה מעיד הרבה על רמת המקום והקבוצה שיש לה מתקן מרשים שכזה".
3 צפייה בגלריה
אוהדי שלאסק. לבאר שבע מצפה מפגש מול קהל פולני דוחף
אוהדי שלאסק. לבאר שבע מצפה מפגש מול קהל פולני דוחף
אוהדי שלאסק. אצטדיון של 42 אלף מקומות יהיה מלא בחציו
(צילום: שאטרסטוק)
בהמשך התייחס לוי לסוגייה נוספת שקשורה בסגל השחקנים שלו, ובכוכב הגדול של הפועל באר שבע בעונה שעברה. "אין לנו שחקן שמשחק בדיוק בעמדה של ז'וסוואה, אבל סגנון המשחק שלנו השתנה", התייחס המאמן לכוכב הפורטוגלי שעבר בתחילת השנה ללגיה ורשה. "המשחק שלנו לא סובב סביב שחקן אחד יותר".
3 צפייה בגלריה
רועי גורדנה (משמאל). הקשר עם בכורה מחודשת טובה מאוד במדים האדומים
רועי גורדנה (משמאל). הקשר עם בכורה מחודשת טובה מאוד במדים האדומים
רועי גורדנה (משמאל). "אשחק על הצד הטוב ביותר איפה שהמאמן יגיד לי"
(צילום: עוז מועלם)
הקשר רועי גורדנה, שחזר בתחילת העונה למועדון, הגיע כאמור גם הוא למסיבת העיתונאים וסיפר על ההכנות של השחקנים לקראת המשחק: "נגד ארדה לא היה משחק נוח, אבל הפכנו אותו לכזה", אמר גורדנה. "למשחק הקרוב נבוא באותה גישה. ראינו וידיאו אחד ונראה שוב וידיאו הערב, ומחר נביא את הכל למגרש.
"מבחינתי, בכל תפקיד שאני אצטרך לשחק אעשה את הכל", הוסיף הקשר. "האחריות שלי כקשר אחורי תמיד קריטית ומה שרוני יבקש אני אעשה על הצד הכי טוב שאפשר".
מבחינת ההכנות של הקבוצה למשחק מחר, איתי שכטר ייעדר בשל הידבקות בנגיף הקורונה ואור דדיה וחאתם אלחמיד ייעדרו בגלל פציעות. נכון לעכשיו, שכטר הוא היחידי שנמצא חיובי לנגיף. שגיב יחזקאל צפוי לתפוס את מקומו בהרכב. איאד אבו עביד יפתח כעמדת המגן הימני ואיתן טיבי יעלה לצידו של מיגל ויטור במרכז ההגנה.
פורסם לראשונה: 20:08, 04.08.21